Pagina 3 van 3
Geplaatst: 02 apr 2012, 22:34
door marki
juist, er zit een fs1 cilinder op
heb mij ook al afgevraagd of het eventueel de segmenten kunnen zijn, kan het zijn dat ik daar druk verlies?
want hij geeft niet al te veel weerstand als ik het vliegwiel manueel rond draai om de ontsteking af te stellen..
Geplaatst: 02 apr 2012, 22:47
door marco
Heb je er wel een hogedrukkopje op?
Een fs1 cilinder moet toch zeker de 70 wel halen.
Geplaatst: 02 apr 2012, 23:02
door NIX
14/40 vertanding gaat niet werken op en FS1 cilinder van 50cc. Ik neem aan dat het een 4-bak is. 13/44 is normaal. Als je zwar bent 12/44.
Geplaatst: 02 apr 2012, 23:17
door marki
Dacht eerst ook dat die verhouding te zwaar zou worden, maar geeft juist hetzelfde resultaat naar snelheid en optrekken toe als toen er vooraan nog een 13 tand oplag
Geplaatst: 02 apr 2012, 23:20
door ginofs1
marki schreef:Dacht eerst ook dat die verhouding te zwaar zou worden, maar geeft juist hetzelfde resultaat naar snelheid en optrekken toe als toen er vooraan nog een 13 tand oplag
Je moet met de vertanding er voor zorgen dat hij in de hoogste versnelling ook vol in toeren komt.
En net wat je wil plat op de tank of recht op.