Vincent2 schreef:stat sproeier, is dat de sproeier waar de hoofdsproeier ingedraaid wordt?
Nee dat is dat hele kleine sproeiertje moet je heel goed kijken naast de hoofdsproeier zit een beetje verdiept.
Kun je er met een klein schroevendraaiertje uitdraaien en schoonmaken.
Trekt je tank niet vacuüm? Als je een stuk hebt gereden en hij slaat af, en je draait dan de tankdop af. En je hoort dan een aanzuigend geluid dan trekt je tank vacuüm
henkie22222 schreef:Trekt je tank niet vacuüm? Als je een stuk hebt gereden en hij slaat af, en je draait dan de tankdop af. En je hoort dan een aanzuigend geluid dan trekt je tank vacuüm
Ja dat doet hij idd, heb ik al eens gemerkt effe terug. Is dat niet normaal?
Het kan zijn dat je bobine door slaat als hij warm word.
Bougie kan ook gaar zijn, maar ik denk zelf een brandstof probleem
Vlotter en ventiel nog goeden.
zo als NIX zegt, goed naar je kraan en tank gekeken.
Weet niet of het door het filmpje komt , maar je blok klinkt aardig gaar.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:Het kan zijn dat je bobine door slaat als hij warm word. Bougie kan ook gaar zijn, maar ik denk zelf een brandstof probleem Vlotter en ventiel nog goeden. zo als NIX zegt, goed naar je kraan en tank gekeken. Weet niet of het door het filmpje komt , maar je blok klinkt aardig gaar.
Bobine zou ook kunnen. Gaar in de zin van versleten tandwielen vanbinnen ofwa? Zit wel geen uitlaatdemper op
Hij klinkt erg schraal .
Lagers zuiger, alles aardig versleten.
Maar dat zeg ik misschien komt het door de film.
En volgen NIX ben ik een mierenneuker dus het zal wel meevallen.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet zo lullen, tanks en kraantje schoonmaken, andere dop pakken of gaan rijden en kijken of het probleem er weer is en of het overgaat door simpeleg de dop eraf te draaien onder het rijden.
En als je FS1 verder een bende is, zit je dan niet de mensen hun tijd te verdoen? Maak het gewoon in orde, het ding hoeft niet mooi te zijn, maar wat erop zit kan wel gewoon goed genoeg zijn en fatsoenlijk afgesteld.
henkie22222 schreef:Trekt je tank niet vacuüm? Als je een stuk hebt gereden en hij slaat af, en je draait dan de tankdop af. En je hoort dan een aanzuigend geluid dan trekt je tank vacuüm
Ja dat doet hij idd, heb ik al eens gemerkt effe terug. Is dat niet normaal?
Laat even je tank voor wat hij is trek je benzineslang bij de carburateur los hang deze in een emmer en draai de benzinekraan maar eens los je zal zien dat er na een paar tellen vrijwel geen benzine meer uit komt.
Draai zonder de benzinekraan aan te raken de tankdop maar los en de benzine gaat weer stromen.
Is dit zo dan een klein gaatje (1mm) geheel door de dop boren en je probleem is opgelost.