Pagina 3 van 5
Geplaatst: 12 jul 2011, 13:01
door fs1willem
NIX schreef:Ja. Je mag je oude F5B ook aan mij geven.
Ik heb al meer vraag gehad naar die F5B

. Staat nu een week in de cola om wat los te weken en gaat daarna toch maar weer in de bak als reserve. Wie wat bewaard die heeft wat.
Geplaatst: 12 jul 2011, 13:06
door Camiel
ik heb een oude imi fs1 cilinder erop liggen.
Is mooi afgewerkt, rijdt lekker en goed door, nog nooit een warmloper gehad, ...
Laatst heb ik een nieuwe imi f5b 60cc gekocht (ergens bij) en die spoelpoorten zijn echt belabberd... K ga hem zelf wat af proberen te werken zodat hij het hopelijk lekkerder zal doen

Geplaatst: 12 jul 2011, 17:15
door marco
Een Z1 is de beste imi cilinder (gietijzer) die te tegenwoordig te koop.
Laatst had ik bij Sjon nog een imi F5B cilinder bekeken dat was echt een drama.
Geplaatst: 12 jul 2011, 17:59
door koppel
volgens mij heeft ie ook nog Z1's te koop
zijn er in 50 en 60 cc uitvoering
Geplaatst: 12 jul 2011, 18:07
door marco
koppel schreef:volgens mij heeft ie ook nog Z1's te koop
zijn er in 50 en 60 cc uitvoering
Klopt en nu met prox zuiger.
Geplaatst: 12 jul 2011, 18:31
door the_destroyers
Camiel schreef:ik heb een oude imi fs1 cilinder erop liggen.
Is mooi afgewerkt, rijdt lekker en goed door, nog nooit een warmloper gehad, ...
Laatst heb ik een nieuwe imi f5b 60cc gekocht (ergens bij) en die spoelpoorten zijn echt belabberd... K ga hem zelf wat af proberen te werken zodat hij het hopelijk lekkerder zal doen

Ik ook, heb daarmee een zeer lichte warmloper gehad, maar kwam meer door valse lucht
edit: gaat over de 60cc F5B
Geplaatst: 12 jul 2011, 20:45
door christjan
the_destroyers schreef:Camiel schreef:ik heb een oude imi fs1 cilinder erop liggen.
Is mooi afgewerkt, rijdt lekker en goed door, nog nooit een warmloper gehad, ...
Laatst heb ik een nieuwe imi f5b 60cc gekocht (ergens bij) en die spoelpoorten zijn echt belabberd... K ga hem zelf wat af proberen te werken zodat hij het hopelijk lekkerder zal doen

Ik ook, heb daarmee een zeer lichte warmloper gehad, maar kwam meer door valse lucht
edit: gaat over de 60cc F5B
Ik hoor hier niemand vertelen hoe goed of slecht de 70 cc is, (kwam uit Almere)
Geplaatst: 12 jul 2011, 20:48
door ginofs1
christjan schreef:the_destroyers schreef:Camiel schreef:ik heb een oude imi fs1 cilinder erop liggen.
Is mooi afgewerkt, rijdt lekker en goed door, nog nooit een warmloper gehad, ...
Laatst heb ik een nieuwe imi f5b 60cc gekocht (ergens bij) en die spoelpoorten zijn echt belabberd... K ga hem zelf wat af proberen te werken zodat hij het hopelijk lekkerder zal doen

Ik ook, heb daarmee een zeer lichte warmloper gehad, maar kwam meer door valse lucht
edit: gaat over de 60cc F5B
Ik hoor hier niemand vertelen hoe goed of slecht de 70 cc is, (kwam uit Almere)
ja dat klopt.
omdat een 70cc niet bestaat, hahaha

Geplaatst: 12 jul 2011, 20:52
door marco
christjan schreef:Ik hoor hier niemand vertelen hoe goed of slecht de 70 cc is, (kwam uit Almere)
http://www.fs1shop.nl/images/IMG_3535.JPG
Die zijn ook niet al te best.
Geplaatst: 12 jul 2011, 20:53
door Twowheeler
dat lijkt gewoon zo'n k*t fs1 die is opgeboord naar "70 cc"
Geplaatst: 12 jul 2011, 20:53
door marco
Daar worden de poorten ook niet beter van.
Geplaatst: 12 jul 2011, 21:02
door Twowheeler
precies, alleen parmakit maakt redelijk goede cillinders maar die hebben ook nog wat werk nodig vaak
Geplaatst: 12 jul 2011, 21:05
door pee67
Ik heb hier nog een geslepen FS1 cilinder liggen 44 mm
die zat bij een partijtje onderdelen, maar die wanden zijn zo dun
die durf ik er niet op te zetten
Geplaatst: 12 jul 2011, 21:06
door Twowheeler
je moet ook eens naar de instroom hoek van de poorten kijken, die is waarschijnlijk behoorlijk slecht

Geplaatst: 12 jul 2011, 21:07
door marco
pee67 schreef:Ik heb hier nog een geslepen FS1 cilinder liggen 44 mm
die zat bij een partijtje onderdelen, maar die wanden zijn zo dun
die durf ik er niet op te zetten
Die wil ik wel ff voor je testen op de fs1 van Sjoerd
