Yamaha rd50m schreef:jensje36 schreef:Omdat hij te snel reed (72) op de rollekes

das ne mindere, en alleen in beslag genomen, of kome er nog dinge bij?
inbeslagname + boete + de kosten om hem terug 50 te laten lopen.
Aangezien de flikken hem terug 50 gaan laten lopen kan ik al wel verwachten dat ze hem helemaal nar de kl**ten gaan doen.
Met wat geluk krijg ik men cilinder terug. Er staat wel genoteerd dat ik niet op de hoogte was van de snelheid die hij haalde.
+ dat het een oldtimer was + dat hij niet reed toen ik hem kocht en dat deschouwer hem dan gereviseerd heeft, dus dat het eigenlijk niet mijn schuld is.
Ik reed helemaal niet te snel, ik stond zelfs STIL toen hij me zag, dan is hij helemaal omgereden om mij toch maar terug te vinden (hij reed met motorscooter).
Dan heeft hij mij lang gevolgd en zodra ik een zijstraat inreed heeft hij me doen stoppen. Al men papieren waren in orde, hij heeft me nooit te snel zien rijden!
Ik was zelfs al in Hofstade, en toch moet ik terug mee volgen naar het bureel in Mechelen. Daarbovenop heeft hij me laten volgen op banen van 70km/h waar ik niet zou mogen rijden + is hij door het oranje gereden + tussen een camion en een auto door, en ik moest maar volgen.
Ik stel me vragen bij de procedure dus, zoals je kan begrijpen. En ben op deze moment echt woest!
Morgen knal ik me gewoon op de kreidler en trek me van niets iets aan... rotzakken!
Binnen een maand haal ik hem terug, en dan knap ik hem meteen helemaal op,
Het strafste van al : Hij zij ' Zie dat je hem optijd terug komt halen , anders wordt hij eigendom van de politie!'