Spruitstuk? Sproeier?
- henkie22222
- 500km gereden
- henkie22222
- 500km gereden
Dat cijfertje in de type code van je bougie geeft de hittegraad aan.
Ik weet niet precies wat het inhoud.
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t ... ght=bougie
Maar ik zie nu dat voor je huidige setup 8 toch goed is.
Voor de vorige was 7 toch goed geweest
Ik weet niet precies wat het inhoud.
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t ... ght=bougie
Maar ik zie nu dat voor je huidige setup 8 toch goed is.
Voor de vorige was 7 toch goed geweest
Vandaag voor het eerst gereden met de 16mm carb.
Wow, wat een verschil in trekkracht.
Heb er nu een 150 sproeier in zitten, moet nog even checken hoe die daarop loopt.
Moet sowieso de hele carburateur eens goed afstellen, maar heb er, ondanks dat ik het faq artikel gelezen heb, niet zo'n kijk op. Hoofdsproeier, gasnaald, luchtschroef, secundairsproeier. Hmm.
(Misschien iemand in de buurt van Veenendaal die mij dit eens 'live' wil uitleggen? Dus samen mijn carburateur afstellen en dan uitleggen wat we dan eigenlijk doen?Bierlijke vergoeding
)
Wow, wat een verschil in trekkracht.
Heb er nu een 150 sproeier in zitten, moet nog even checken hoe die daarop loopt.
Moet sowieso de hele carburateur eens goed afstellen, maar heb er, ondanks dat ik het faq artikel gelezen heb, niet zo'n kijk op. Hoofdsproeier, gasnaald, luchtschroef, secundairsproeier. Hmm.
(Misschien iemand in de buurt van Veenendaal die mij dit eens 'live' wil uitleggen? Dus samen mijn carburateur afstellen en dan uitleggen wat we dan eigenlijk doen?Bierlijke vergoeding

-
- 50km gereden
Inderdaad, als je de gasnaald en de luchtschroef op de standaard waarde zet kan je makkelijk de hoofdsproeier aanpassen.
Je hebt wel een klein beetje ervaring/hersens nodig om te bepalen of je sproeier te groot of te klein is.
Je hoofdsproeier is wel het belangrijkste om goed af te stellen, als deze niet goed is gaat het nooit goed lopen.
Je hebt wel een klein beetje ervaring/hersens nodig om te bepalen of je sproeier te groot of te klein is.
Je hoofdsproeier is wel het belangrijkste om goed af te stellen, als deze niet goed is gaat het nooit goed lopen.