Yamaha rd50m schreef:papiere smapiere in Belgie, bewijs dat hij niet gestolen is en verzekering en ze zullen niet klagen. en die harder dan 45 is van voor 1972, maar uiteindelijk weet geen enkele flik de juiste regeling, gewoon zorgen dat je niet op de rollen moet
voor 74 toch? mijn brommerboer wist me dat te vertellen?
voor 74 bestaat er geen gva, voor 72 geen snelheidsbeperking. uiteindelijk op een brommer zonder typeplaatje kan je altijd zeggen dat hij van voor 72 is, maakt niet uit van welk jaar hij is, maar officieel is het zo
klopt niet, wij hebben ooit een 69 en zestiger ingevoerd, ook nieuwe papieren aangevraagt en hij heeft een gva attest gekregen , niet voor een brommer maar wel voor een motorfiets.
Ik heb een tijdje geleden een belg gesproken die voor een brommer van voor 74 een gva wilde aanvragen, maar de politie wilde niet meewerken omdat ze dan "valsheid in geschrifte" plegen, omdat er toen nog geen papieren waren..
Yamaha rd50m schreef:papiere smapiere in Belgie, bewijs dat hij niet gestolen is en verzekering en ze zullen niet klagen. en die harder dan 45 is van voor 1972, maar uiteindelijk weet geen enkele flik de juiste regeling, gewoon zorgen dat je niet op de rollen moet
voor 74 toch? mijn brommerboer wist me dat te vertellen?
voor 74 bestaat er geen gva, voor 72 geen snelheidsbeperking. uiteindelijk op een brommer zonder typeplaatje kan je altijd zeggen dat hij van voor 72 is, maakt niet uit van welk jaar hij is, maar officieel is het zo
klopt niet, wij hebben ooit een 69 en zestiger ingevoerd, ook nieuwe papieren aangevraagt en hij heeft een gva attest gekregen , niet voor een brommer maar wel voor een motorfiets.
Ik heb een tijdje geleden een belg gesproken die voor een brommer van voor 74 een gva wilde aanvragen, maar de politie wilde niet meewerken omdat ze dan "valsheid in geschrifte" plegen, omdat er toen nog geen papieren waren..
dan zijn de douane en flikken in belgie toch heel lomp want ik heb voor al men brommers een gva
gekregen,en een attest van verlies
Yamaha rd50m schreef:papiere smapiere in Belgie, bewijs dat hij niet gestolen is en verzekering en ze zullen niet klagen. en die harder dan 45 is van voor 1972, maar uiteindelijk weet geen enkele flik de juiste regeling, gewoon zorgen dat je niet op de rollen moet
voor 74 toch? mijn brommerboer wist me dat te vertellen?
voor 74 bestaat er geen gva, voor 72 geen snelheidsbeperking. uiteindelijk op een brommer zonder typeplaatje kan je altijd zeggen dat hij van voor 72 is, maakt niet uit van welk jaar hij is, maar officieel is het zo
klopt niet, wij hebben ooit een 69 en zestiger ingevoerd, ook nieuwe papieren aangevraagt en hij heeft een gva attest gekregen , niet voor een brommer maar wel voor een motorfiets.
Ik heb een tijdje geleden een belg gesproken die voor een brommer van voor 74 een gva wilde aanvragen, maar de politie wilde niet meewerken omdat ze dan "valsheid in geschrifte" plegen, omdat er toen nog geen papieren waren..
dan zijn de douane en flikken in belgie toch heel lomp want ik heb voor al men brommers een gva gekregen,en een attest van verlies
meskens koen schreef:dan zijn de douane en flikken in belgie toch heel lomp want ik heb voor al men brommers een gva gekregen,en een attest van verlies
hier idem!
Ik zou zeggen: wees maar blij dat je er papieren bij hebt gekregen, dan voorkom je iig het gezeik, toch?