Zo te horen (lezen) is er wel animo. Dan laat ik deze datum staan. Volgend jaar weer een rit + beurs in Epe, no problemo.
Heb trouwens al leuke stukjes route bedacht, nu nog aan elkaar zien te knopen.
Houden jullie van oude treinen als pauze plaats??
Jeti schreef:Zo te horen (lezen) is er wel animo. Dan laat ik deze datum staan. Volgend jaar weer een rit + beurs in Epe, no problemo. Heb trouwens al leuke stukjes route bedacht, nu nog aan elkaar zien te knopen. Houden jullie van oude treinen als pauze plaats??
Jeti schreef:Zo te horen (lezen) is er wel animo. Dan laat ik deze datum staan. Volgend jaar weer een rit + beurs in Epe, no problemo. Heb trouwens al leuke stukjes route bedacht, nu nog aan elkaar zien te knopen. Houden jullie van oude treinen als pauze plaats??
treinen? is er geen bordeel in de buurt
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;