ginofs1 schreef:ja van jou spuitwerk kan ik niets zeggen, maar het spuitwerk wat er laatst stond was perfect hoor. natuurlijk zullen er ook mensen zijn die het niet op hans hebben , maar er zullen er ook wel zijn die mij niet mogen of een ander
Jou vinden we wel aardig hoor, Gino.
Waar ik me bij Almere aan erger is dat ze jou mooie spulletjes voor onbeschoft lage prijzen kopen en als het van hun is er goud voor willen hebben. Kun je wel zeggen dat het handel is, het is voor mij hobby. Ik heb ze wel eens gevraagd om niet meer op mijn spul te bieden en ik vraag gewoon nooit veel. Verder weten ze de helft van de tijd niet wat ze hebben en zeggen ze maar wat. Zie je volgens mij weer over die uitlaten. Weten niet wat een RD50M pijp is en noemen het FS1. Natuurlijk hebben we nieuwe spullen nodig, imi of ori, ben blij dat sommigen de moeite nemen het te kop aan te bieden, maar dan haal ik ze liever bij iemand die wel weet wat ie verkoopt en de handel/hobby een stuk minder verziekt. Ik ben geen fan van ze, ook al lijkt het alsof ze begrijpen dat ze met hun oorspronkelijke houding teveel weerstand oproepen.
dus het is niet dom om naar yampe te gaan en hun een brommer te laten bouwen. zou het dan verstandig zijn om alsnog iemand mee te nemen die veel verstand heeft van fs1
jeroenalbers schreef:dus het is niet dom om naar yampe te gaan en hun een brommer te laten bouwen. zou het dan verstandig zijn om alsnog iemand mee te nemen die veel verstand heeft van fs1
jeroenalbers schreef:dus het is niet dom om naar yampe te gaan en hun een brommer te laten bouwen. zou het dan verstandig zijn om alsnog iemand mee te nemen die veel verstand heeft van fs1
Misschien iemand die jouw wensen even omzet in 'vaktaal' zodat Yampé geen eigen invulling hoeft te gaan geven.
En die persoon kan gelijk zeggen of de prijs die ze vragen een beetje redelijk is..
als je mensen naar yampe verwijst ga je spijt van krijgen
veel betalen en laters nog veel vervangen weet waar ik het over heb
heb hier drie lot gevallen gehad waar gewoon voor 500 aan versleutelt moest worden
ginofs1 schreef:zo zie je maar dat er bij iedereen wat is.
als je niet goed met je fs1 omgaat (warm rijden bv)zal je vaak moeten sleutelen.
nou iemand een gereviseerde broomer verkopen van bijna 1800 euro
met kapotte lagers vast gelast voortandwiel vast zittende klauw bout boven in de vork sceef ingedraaid niet meer los te krijgen afgezaagde en uitgeboorde sproeier er in en als de standaard as tekort is de imi rempedaal maar een stuk afzagen zodat de e clip er oppast vastgelaste trappers ja het was allemaal leuk gespoten als je langs de stof punten kijkt en de schuur vlekken en dit allemaal voor weinig heeft niet veel met onderhoud temaken
uiteraard gaf meneer niet thuis was een brommer van 30 jaar oud he
En ook Yampé is niet goedkoop maar als je probleemloos wil rijden zal je een sooter moeten kopen met garantie.
Ik heb zelf een oerbetrouwbare fs1 doet het altijd maar er is eigenlijk altijd wel iets voor verbetering vatbaar vandaag deed m'n linkerachterknipperlicht het niet, paar weken geleden remlicht kapot, van de zomer moet ik mijn voorpoten reviseren heb gezien dat er eentje lekt, en gaat zo maar door
brommers van 30 jaar of ouder die hebben extra aandacht nodig.
het besten kijk je even op marktplaats, wil je ongeveer boven de 1500 euro uitgeven kan je beter even bij yampe langs gaan, dan heb je meer garantie dan op marktplaats, verder kan ik je wel helpen als iets kapot is oid. dat is geen probleem
Ja als fs1 leek ben je eigenlijk aan de goden overgeleverd je zou er bijna niet meer een durven kopen.
Maar Yampe was dus niet voor rede vatbaar bizar eigenlijk ik heb zelf een winkel als ik verzaak trekken ze me over de balie heb ook wel een keer reclamecodecommissie achter me broek gehad en dat ging zelfs nergens, over paar tientjes.
Concludeer dus dat die fs1bedrijven er maar een klerezooitje van maken, zijn nergens bij aangesloten hebben nergens verantwoording af te leggen kortom ze doen maar raak .
Als je dus klant bent daar, kan je nergens op terug valllen geen Bovag geen geschillencommissie, kan je net zo goed op Marktplaats je spullen kopen ben je net zo ver.
Waarom contact je niet even met pee67 hier die heeft er verschilllende staan.
ik ken die brommers allemaal op 1 na daar doe je geen miskoop aan voor een redelijke prijs.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.