ja ik wil best een filmpje of foto maaken van me teller maar ik denk dat ik binne kort maar eens naar een testbank ga want ik wil gewoon 100% zeeker weeten hoeveel vermoogen die heeft daar heb je veel meer aan
het lukt niet met de fotos :S de gene die ze wil zien die moet me maar effe toe voegen op msn patrickdeweerdt18@hotmail.com dan laat ik alle fotos wel zien tenzij iemand een beeter idee heeft dan moet je het maar zeggen xD
hoi petrick.
hij loop best wel goed man, mooi werk.
alleen 130 is iets te voorbarig denk, maar wel iets om naar toe te werken je zal de eerst zijn die het haalt.
je ontsteking kan je nog aanpakken, is wel nodig als je boven de 90 wil komen.
puntjes gaan zweven bij hoge toeren, daar kun je ook van alles aan doen maar word nooit echt wat.
een binnen rotor is wel gewenst als je echt snel wil rijden.
gr gino en ga zo door tis echt een leuke hobby
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Men onsteking heb ik alaan ge past ik weet 100% zeeker dat ik de 115km/h dat heb ik met gps getest en ook nog metde auto windje mee staat me teller vorbij de 120 te weizenaleen dan voel jedat de kontakt puntjes gaan zweeven dan gaat hij trug happen ik ben ook zeer benieuwd wat het met een hpi of vmt doet maar de 90 haal ik zoeiezo hij rijd 85 in men 3 dankje voor de reakties
miran72 schreef:Het lijkt wel of die gasten die zo hard rijden allemaal niet schrijven kennen, kan me een tweety herinneren doet me aan dit verhaal denken maar we moeten die gasten eigenlijk niet zo aanmoedigen dalijk rijd er een ze eigen dood.
Sluit me aan bij Rise and shine
80+ km/u op een brommer kan je beter een motor kopen.
Ik ben hier ook mee eens, maar als je hem harder laat lopen altijd wat ik zal gaan doen een grotere maat banden erop want die smalle bandjes vertrouw ik niet echt boven de 70km/h en het liefst zo zacht mogelijk rubber erop voor de grip, maar zowiezo kan je een athena beter laten lopen omdat die een nicasil wand heeft en van alluminium is gemaakt dus betere warmte geleiding en dus blijft de tolerantie tussen wand en zuiger kleiner en dus meer compressie blijft houden en dat de zuiger mindersnel vast-/warm loopt, maar voor betere foto's, de cilinder en kop ook goed laten zien als je het spul eraf hebt, en je hebt 1 ding nog vergeten aan te passen, namelijk de inlaat achter de carb, die is nog rond dus een niet optimale doorgang, een broodjes vorm zal al een beter effect geven
haha dan mag ik niet zo goed in men taal zijn maar brommertje opfokken lukt me darom aardig goed en die fs1 rijd tog veel brommers in mijn regio er uit ik heb op 3 andere de snelste brommer van heel goes ( in zeeland ) en ik heb me auto die gaat ook hard maar het is gewoon de hobby en de kik die het geeft om op zoon ding te rijden ik heb trouwen als een ongeluk gehad met 90 op een tegemoed komende brommer gereden ja toen lag ik ook in het ziekken huis maar het heeft me er niet tog weer houden om dat ding op nieuw op te knappen en vedder op te voeren je leert er wel van hoor ik rij stukke rustiger
50cc is zeker mooi maar ik bedoel et lijkt me heerlijk om eens op zoon 2takt machien te rijden daar kan lijkt mij geen 50cctje tegen op, en dan niet kwa snelheid bekeken eh!
Kijkt 50cc 4life maar af en toe wat meer cc's is toch ook wel intressant!