WAAR HEB JE OVER GEDROOMD.TOPIC.

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

ik heb gedroomd dat ik zwaar in de problemen zat bij de politie ,ik weet alleen niet meer waarom
jeronimo3032

Bericht door jeronimo3032 »

Bamiblokje gemonteerd?
jeronimo3032

Bericht door jeronimo3032 »

Dat iemand alle onderdelen had gejat, en er imi voor in de plaats had gemonteerd. :shock:
niels16

Bericht door niels16 »

Jeti schreef:
niels16 schreef:ik heb al sinds dat ik klein was dezelfde droom over een groenrode wereld waarin ik in een put val en dat het dan steeds opniewe gebeurd,heb ook nooit over iets anders gedroomd ,dat komt omdat ik een diepe slaper ben,of tenminste ik heb
gehoord dat veel mensen te diep slapen om hun dromen bewust mee te maken :wink:

Schrik je ook wakker?
Ben je als kind ooit uit bed gevallen?
Volgens de droomanalyse zijn dromen over vallen meestal niet al te positief eigenlijk. Er wordt gezegd dat het kan zijn dat je bepaalde situaties niet meer onder controle hebt, of onder dingen uit probeert te komen.
Of ontstaan uit de angst dat je de controle verliest. Wat niet altijd negatief hoeft te zijn als je hier iets mee doet.

Ik wil er wel even bij vertellen dat ik vind dat er niet per se vanalles achter een droom hoeft te zitten (meestal niet eigenlijk), en er veel verschillende theorieën zijn. Mijn advies: haal eruit voor jezelf wat jij denkt dat belangrijk is, en doe ermee wat je denkt dat het juiste is. Of niet natuurlijk :P

ben vroeger wel vaak gevallen,stuntfiets,hoogslaper,trap :roll:
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

ik droom haast nooit :?

nuja, ik slaap ook haast nooit :lol:
when men were men, and helmets were for divers
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Ik heb gedroomd dat Jeroen 2 sec aan de 350 had gesleuteld en hij startte en we rondjes door de straat reden.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ik iets vets stoms :lol: Ik was met Niels en Mitchel op 1 of andere motor/brommermeeting. Mitchel was op de motort, en Niels en ik riepen de hele tijd "tali tali, doe weelie, doe weelie!" :lol:
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Bijna iedereen droomt alleen maar over brommers en motoren
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

ja want over de leuke dromen durft niemand te praten natuurlijk :D

over avondjes uitgaan en met 2 meiden thuis komen enzo 8)
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

reddevil schreef:ja want over de leuke dromen durft niemand te praten natuurlijk :D

over avondjes uitgaan en met 2 meiden thuis komen enzo 8)

2 maar?? :shift: :shift: :shift: :shift:
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

ik droomde dat ik al heel lang sliep, en de wekker ging, toen ben ik opgestaan en zat ik om half 4 aan het ontbijt, en was ik om 5 uur aan het werk. En ben nu om 19 uur weer thuis gekomen en heb maar 50 euro verdient :roll:

Rot bmw's
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

rise and shine schreef:ik droomde dat ik al heel lang sliep, en de wekker ging, toen ben ik opgestaan en zat ik om half 4 aan het ontbijt, en was ik om 5 uur aan het werk. En ben nu om 19 uur weer thuis gekomen en heb maar 50 euro verdient :roll:

Rot bmw's

Dan heb je ergens toch iets erg verkeerd gedaan als je maar €50 verdient hebt :)
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

pee67 schreef:
rise and shine schreef:ik droomde dat ik al heel lang sliep, en de wekker ging, toen ben ik opgestaan en zat ik om half 4 aan het ontbijt, en was ik om 5 uur aan het werk. En ben nu om 19 uur weer thuis gekomen en heb maar 50 euro verdient :roll:

Rot bmw's

Dan heb je ergens toch iets erg verkeerd gedaan als je maar €50 verdient hebt :)

stage he.. :lol:
fs1man
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door fs1man »

Ik droomde afgelopen nacht dat ik het bed moest delen met lady gaga :shock:
Alles gebeurde in het donker toen ik in de ochtend weer wakker werd bleek ze er nog te zijn
maar zo zonder make up was het toch een beetje een drama tenminste in mijn droom.
Ken lady gaga alleen van cd hoesje, daar lijkt t me niet echt een drama :mrgreen:
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
nieknatuurlijk
2500km gereden
2500km gereden
Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen

Bericht door nieknatuurlijk »

joscabrio schreef:Ik droomde afgelopen nacht dat ik het bed moest delen met lady gaga :shock:
Alles gebeurde in het donker toen ik in de ochtend weer wakker werd bleek ze er nog te zijn
maar zo zonder make up was het toch een beetje een drama tenminste in mijn droom.
Ken lady gaga alleen van cd hoesje, daar lijkt t me niet echt een drama :mrgreen:

dat droom ik zo vaak ^^, alleen dan met een ander meisje ipv lady gaga.....
Plaats reactie