jeroenvans schreef:voor forum lezen heb je geen inlog nodig... alleen voor spammen...paull schreef:Giel_fs1 schreef:een stukje van een mail van de fs1 shop almere die ik net kreegOok zie ik dat je toppic hebt geopend op het forum, dit betekend niet meer bestellen bij ons
maar elders je heil zoeken.
Je klacht is onterecht, je ramt met een hamer de rubbers erop, als ze scheuren kom je bij mij klagen.
terwijl ik niet met een hamer heb lopen rammen
Onder welke naam checken ze het?
maar ik weet zeker dat die gasten een account hebben(ze hebben nl wel eens een post gedaan over opkoopteam almereen dat daar niks mis mee was ofzeau), en vind het slap dat ze in een mail wel refereren naar het forum, maar zich hier niet laten zien...
en wat ik zie op de foto:
zelfs al zou je met een hamer op dat rubber hebben gemept, dan mag hij er nog niet uitzien alsof hij van de bbq af komt...
Hmm dat betekent eigenlijk voor iedereen die bij Fs1shop weleens wat koopt hier niet meer vrijuit kan praten op straffe van een ban bij Fs1shop dat is natuurlijk een kwalijke ontwikkeling.
Hoe noemen we zoiets nou kan het goede woord er niet voor vinden, oostblokpraktijken uit de jaren 70 vind ik het.