Mijn vader had eerst een mobylette met nog velgremmen... Daarna eventjes een flandria king die hij voor 5 frank had gekocht en dan nog wat mobylettes.
Hij heeft ooit ook een gedumpte rode kreidler van de jaren 60 gevonden met wat vrienden, waarmee ze gingen crossen.
Vervolgens is hij op de motor overgeschakeld met eerst een honda cb200 en zo verder...
Mijn moeder reed met de fiets,
Men ene opa met een flandria caravelle, men andere met peugeot en mobylette en men nonkel met een yamaha rd50 (+ nog wat kleine brol).
Welke brommer(s) hadden jouw ouder(s)?
-
- 5000km gereden
Jeti schreef:jensje36 schreef:Mijn vader had eerst een mobylette met nog velgremmen... Daarna eventjes een flandria king die hij voor 5 frank had gekocht en dan nog wat mobylettes
Je vader heeft wel smaak

Die heeft hij dan nog voor redelijk wat kunnen verkopen aan een Marokkaan

- NIX
- 10000km gereden
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden

Stond hier in de buurt een oude groene mobylette te koop voor €40 ofzo...
Wij daarheen ... Gast kwam aanrijden met een tractor waarmee hij al slippend stopte

Legerkledij aan... gaat door de poort zegt 'wacht even'...plots 2 Rotweilers die af komen lopen ... 'oké we wachten wel

Hup die honden binnen, naar vanachter in de tuin...wat rommel opzij doen... de moob ervan onderuit trekken. Niet meer te redden

Hij ' ga je hem nu meenemen'...
Ik: ' Eeeuh... we hebben het geld nu niet bij, ... we gaan er nog eens over nadenken

Daarna liet hij zen 2 hercules legerbrommers zien (die wel coowl waren) maar was echt nen agressieve gast, dus zo snel mogelijk weg voor de honden terugkwamen en dan
braaf gestuurd dat we hem toch maar niet kwam halen