goed de laatste keer dat ik mn cilinder eraf had gingen ze prima, maar ik weet eigenlijk zeker dat het uit de cilinderkop komt
ook omdat ie past tikt precies sinds mn 60cc cilinder plus kop erop zit
en er zijn ook sporen van detonatie( zie foto's)
heb k niet... maar k had net ze bougie eruit en kickte ff hard
toen hoorde ik ook tikjes..dus opzich heeft t dan niet met detonatie te maken lijkt me?
misschien helpt een dikkere koppakking wel...
ja denk het ook... de frequentie van de tik is ook evenredig aan de toeren
maar dan nog iets...
ik wou voor de zekerheid nog ff naar mn ontstekingstijdstip
hij stond idd ietsje te laat, maar ik krijg m niet goed afgesteld
je moet toch tijdstip én contactpunten afstellen door de contactpunten over de grondplaat te schuiven?
ik kom alleen maar tot óf de puntjes goed óf tijdstip goed(maar dan gaan ze niet open)
Dingetje schreef:heb k niet... maar k had net ze bougie eruit en kickte ff hard toen hoorde ik ook tikjes..dus opzich heeft t dan niet met detonatie te maken lijkt me? misschien helpt een dikkere koppakking wel...
probeer 2 koppakkingen of zon dikke koperen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dingetje schreef:2 koppakkingen?? dat is toch iets wat je juist nooit moet doen? ivm valse lucht en shit ik haal de cilinderkop er morgen maar eens af en dan kijk k of de zuiger beschadigd is... het kan ook nog zijn dat de koppakking een beetje scheef erop zit en een klein beetje de zuiger raakt.
dat mept hij wel plat. ik bedoel er mee 2 kop pakkingen om het even te testen of het daar in zit . zet anders even je oude kop er op of een koperen pakking die is ook dikker
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;