geo schreef:effen kijken bij de folders op dit eigenste forum, 1973-378
Goh, die folders heb ik er zelf allemaal opgezet Maar daar staan ze inderdaad ook zonder stickers, maar niet zoals jij zegt allemaal zonder stickers:wink:
ik heb net stickers besteld op www.stickerland.nl nog niet aangekregen maar ze hebben daar YAMAHA woord gewoon letters, in elke kleur die je wilt. een eigen ontwerp gaat ook ze drukken alles met transfer vel. verzendskosten zijn wel 6 euro voor over de tank heb ik zo een finish-streep, ik ben eens benieuwd. ik zal laten weten hoe het met de kwaliteit zit
ja dat ligt naast baarle nassau, hertog = BE, nassa = NL... spreekt voor zich. Die stickers waren echt OK!! zwarte yamaha was van zwart materiaal dus verkleuren niet, finish vlag zat een doorzichtig beschermlaag over. die mensen drukken ook eigen ontwerpen af, of iets wat je van internet haalt ofzo... Stickers zijn dus perfect in te scannen en na te laten drukken daar!!
mischien iets voor de volgende die stickers koopt of nog heeft liggen? als je die inscant en hier op het forum zet kn iedereen die gewoon doormailen. of je ken er een zaakje mee doen als je ze ineens 50 keer laat drukken
ik heb er 1 tja nog een halve dan maar dat komt nog wel goed
maar even een vraag moeten er op een nederlandse uitvoering nu wel of geen zijkaststikkers op en zo ja wat voor type met de grote ss of de kleine ss ?
ik neem aan zo een als op de foto de kleine ss dus
die van mij wordt paars ik weet niet of dat nog verschil maakt en of dat de stikkers dan rood of oranje moeten zijn
geo schreef:Bij het schuren van de tank voor mijn 1j5 viel me het volgende op aan mijn street.
JA SAM, zelfs de Japanners namen het kleven van de tankstikkers niet zo serieus, ofwel zijn deze geplakt door een Japanner die op sake liep.
sjah bij mij is het zo
voor de zijkaststickers heb ik een pasmalletje gemaakt om ze RECHT te plakken leg dit plat op tafel, en alles lijkt krom, in papier een pasvorm voor het kapje, en dan afgetekend van een mooie originele..