uitlaat los hale, dan doe je bij de demper/wartel terpetine of beziene in dan draai je hem weer op de cilinder.
start hem en aansterker bij de uitlaat en vroem je brand de uitlaat schoon ( niet teveel bezine want dan wordt hij blauw en dat wil je natuurlijk niet)
en dan beetje gas geve tot het over is
nico schreef:uitlaat los hale, dan doe je bij de demper/wartel terpetine of beziene in dan draai je hem weer op de cilinder. start hem en aansterker bij de uitlaat en vroem je brand de uitlaat schoon ( niet teveel bezine want dan wordt hij blauw en dat wil je natuurlijk niet) en dan beetje gas geve tot het over is
Ik had een keer mijn uitlaat in de stookkachel gelegd, toen werd hij inderdaad wel wat blauw.. Maar voor ontkolen werkt het prima
mm..ik wacht er nog wel even mee totdat ik zeker weet hoe het moet Voorlopig zit ik te w88 op mijn cilinder...die ligt bij Keizer Revisie in Doetinchem. We gaan naar een 2e overmaat en een ori zuiger als ik daarna NOG problemen krijg....dan weet ik het ff echt niet meer