Pagina 3 van 3
Geplaatst: 20 mar 2008, 16:07
door edje
kijk dat lijkt tenminste ergens op

Geplaatst: 20 mar 2008, 16:08
door Andries
dacht ik ook wel

!
Geplaatst: 04 jul 2008, 19:27
door reddevil
wist je dat een homoet er niet zomaar opgeschroefd kan worden!?
maar dat je die helemaal moet schuiven over je bocht.. totdat je de optimale afstellen heb!
voor 50cc/60cc en 70cc is er een andere stand!
dat wist ik helemaal niet!

Geplaatst: 04 jul 2008, 19:31
door Tombo
Wist je dat je bij een FS1 maar 1 stand hebt... Anders is je bocht of te kort, of te lang (hij steekt er dan te ver in), je moet hem op de juiste maat afzagen. Anders kan niet, want dan zit het beugeltje niet meer bij je uitlaatophangpunt
Je kan wel met de bochtlengte variƫren, maar dan moet je een aparte ophangbeugel maken. Je kan grofweg stellen dat hoe korter de bocht, hoe hoogtoeriger 'ie wordt/hoe meer toeren 'ie maakt
Geplaatst: 04 jul 2008, 20:17
door reddevil
maar je hoort die pijpjes wel helemaal te stellen toch

Geplaatst: 04 jul 2008, 20:18
door jonnotje
eigelijk wel ja, maar dat is lastig te doen

Geplaatst: 04 jul 2008, 20:28
door Tombo
Zoals ik al zei, kan je niet stellen in principe. Of je moet zelf een ophangbeugel fabriceren.
Geplaatst: 04 jul 2008, 21:57
door reddevil
als je het optimale uit je homoet wil hebben moet dus zelf even creatief wezen met ophangbeugels!
Geplaatst: 06 jul 2008, 22:22
door ginofs1
jep :gne gne gne

Geplaatst: 08 jul 2008, 17:26
door reddevil
ja precies zoiets moet je maken

Geplaatst: 21 aug 2008, 18:09
door Niels
Dit is pas een leuk uitlaatje
Het is bijna een kunstwerk

Geplaatst: 21 aug 2008, 19:31
door fs-ael
dat is het ook
Geplaatst: 21 aug 2008, 22:11
door Andries
ja zeker

op die racers worden ze allemaal op maat gemaakt
Geplaatst: 22 aug 2008, 11:30
door edje
hydroformen is ook mooi

, dan vormens ze de uitlaat met druk
