Alles over de techniek en sleutelen
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 mar 2008, 14:38
Wat is je bloknummer?
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 02 mar 2008, 14:41
of kijk door je carbu terwijl je aan het vliegwiel draait,
is het eerder een kwart dan de helft open, dan is het waarschijnlijk een trage
when men were men, and helmets were for divers
nico
500km gereden
Berichten: 866 Lid geworden op: 24 mei 2007, 20:24
Locatie: putten
Bericht
door nico » 02 mar 2008, 15:02
me blok nummer is 2f2-202209
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 mar 2008, 15:03
Membraan dus.
Of het moet omgebouwd zijn naar schijf maar die kans is klein.
nico
500km gereden
Berichten: 866 Lid geworden op: 24 mei 2007, 20:24
Locatie: putten
Bericht
door nico » 02 mar 2008, 15:12
dat weet ik nie
maar ja ik vind hem wel wat sloom hij liep eerst 80 en toen had ik een warmloper gehad en had er nieuwe cilinder enz er op gedaan en het precies het zelfde 60 cc maar nu loopt hij 70
Martijn
Bericht
door Martijn » 02 mar 2008, 15:14
De ene cil is de andere niet !
En hij moet ook nog inrijden
YamaSam
10000km gereden
Berichten: 12187 Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
Contacteer:
Bericht
door YamaSam » 02 mar 2008, 15:14
heb je de nieuwe voetpakking bijgesneden zodat de spoelpoorten helemaal open zijn?
?en is die nieuwe cylinder al ingereden btw?
when men were men, and helmets were for divers
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 mar 2008, 15:15
En goed afgesteld etc
Kan ook zijn dat je nu gewoon een tamme 60cc hebt gekregen met lage timingen
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 02 mar 2008, 15:16
maar weer ff ontopic voor mij, heb er net een 150 kort sproeier in gestoken en hij doet het al iets beter maar hij trekt onderin nog steeds sloom op kan dit aan de uitlaat liggen of zit er een prop in de orginele uitlaat bocht?
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 mar 2008, 15:20
Wat versta je onder originele uitlaat? Eentje met een losse 28mm bocht?
Zojha, die eronderuit halen en een FS1 pijp plaatsen.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 02 mar 2008, 15:23
Tombo schreef: Wat versta je onder originele uitlaat? Eentje met een losse 28mm bocht? Zojha, die eronderuit halen en een FS1 pijp plaatsen.
ik heb een 2f2 uitlaat eronder met 28mm bocht jah,
en ik hoop dat mijn schroefdraad dan niet kapot gaat van mijn athena
Tombo
17500km gereden
Berichten: 18362 Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek
Bericht
door Tombo » 02 mar 2008, 15:25
32mm FS1 pijp plaatsen dus..
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 02 mar 2008, 15:27
Tombo schreef: 32mm FS1 pijp plaatsen dus..
ga het zo doen en kijken als het dan wat makkelijker gaat met weg trekken en in de 4de versnelling dan laat ik hem eronder
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 02 mar 2008, 18:07
heb net maar toch de zundapp pijp erop gedaan rijd beter dan de fs1 pijp, maar hij trekt nog steeds best waardeloos onderin maar al wel iets beter en ik heb een 125 lang stage 6 sproeier er in gestoken
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 02 mar 2008, 21:33
en nu net de voortandwiel aangepast van 14/44 naar 13/44 en dat rijd een heel stuk beter met de athena cil