Dat dacht ik dus ook.
Ik heb eens een cilinder in m'n handen gehad waar ze gewoon een dikke boor hadden gepakt, en zo dat spijltje eruit hadden geboord en zo dus ook 1 grote heel lelijke spoelpoort hadden gemaakt (ze hadden echt doorgeboord naar de cilinderwand )
dan kan je beter de beide poorten verbreden, maar van elkaar weg dan..
het spijltje versmallen kan ook gevaarlijk worden,
door het warmteverschil en verschil in uitzetten, breekt of barst het dan ..
nou rene je mag wel over gaan op hpi want anders kan je die cilinder wel gelijk in de vuilisbak gooien.
want je vlieg wielontsteking kan gewoon niet de toeren hebben.
dus of je moet er rustig mee wilen rijden.
want andes krijg je geheid een vastlooper.
omdat je nu veel te veel weerstand hebt en zo heel veel warmte op bout.
en je cilinder zo veel te heet word.
anders ik wel er zal flink gestrede worden en ik geef niks toe.
op het rechte eind zal ik het wel niet bijhouden,maar ik pak jullie wel terug in de bochten,kost me alleen 2 pendalen.