Yamaha Tweety Warm Draaien
Triforce schreef:ach ik hou der maar mee op want jullie egoisten weten er minder vanaf dan dat ik dacht, want al denk je logisch na dan zou je echt moeten weten dat een hpi veel harder moet kunnen dan 100
vertel, hoe werkt dat dan?

ik geloof er geen snars van, maar als je het goed kan onderbouwen koop ik er ook een
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Triforce schreef:ach ik hou der maar mee op want jullie egoisten weten er minder vanaf dan dat ik dacht, want al denk je logisch na dan zou je echt moeten weten dat een hpi veel harder moet kunnen dan 100
ken maar weinig egoisten die hopen stukken rondsturen zonder daar iets voor te vragen, half het land afrijden om ergens een brommer te gaan afstellen voor een paar pinten etc etc..
ik ben ook de eerste geweest die alle experimenten, goed of fout in z'n topic uiteengezet heeft,
met alle uitleg erbij, van cilindervijlen tot ontsteking etc etc
mij een egoist noemen op gebied van brommers vind ik op z'n minst gezegd bizar
when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
kvin ook wel da het hier wa grof wordt,
ik vin zelf dak zeker nie veel van brommers ken, heb dankzij het forum echt al wel veel bijgeleerd,
int begin wist ik nog nie wa ne carburateur was ofzo,
maar ik weet ook wel da ge met alleen hpi op ne brommer te zetten nie zomaar 100 gaat rijden,
want voor de rest weet ge niks van dieje brommer, ge weet nie of het 50 of 60 cc is, ge weet niet elke cilinder, welke carburateur, welke vertanding, ....
Triforce, ik denk da het forum er vooral is zoda we mekaar kunne helpe en dinge kunne lere, maar als ge elke keer komt bewere da ge op uw dooie gemak 100 kunt rijde bij wijze van spreken maar nog nooit iets bewijs hebt gegeven daarvan of van uw kennis vin ik uw reactie er wel zwaar over!
btw, ik vind jullie geen egoisten hoor
triforce zen eerste reactie was trouwens nog groffer maar die heeft hij vrij snel verwijderd
ik vin zelf dak zeker nie veel van brommers ken, heb dankzij het forum echt al wel veel bijgeleerd,
int begin wist ik nog nie wa ne carburateur was ofzo,
maar ik weet ook wel da ge met alleen hpi op ne brommer te zetten nie zomaar 100 gaat rijden,
want voor de rest weet ge niks van dieje brommer, ge weet nie of het 50 of 60 cc is, ge weet niet elke cilinder, welke carburateur, welke vertanding, ....
Triforce, ik denk da het forum er vooral is zoda we mekaar kunne helpe en dinge kunne lere, maar als ge elke keer komt bewere da ge op uw dooie gemak 100 kunt rijde bij wijze van spreken maar nog nooit iets bewijs hebt gegeven daarvan of van uw kennis vin ik uw reactie er wel zwaar over!
btw, ik vind jullie geen egoisten hoor

triforce zen eerste reactie was trouwens nog groffer maar die heeft hij vrij snel verwijderd
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer: