weet iemand trouwens wat voor achter vering ben op zijn racer heefd zitten op deze foto?
maar over die uitlaat, als je er een demper op maakt, steek je toch wel ee redelijk stukje achter je achterwiel uit? of zet je de demper gedeeltelijk over het achterste uitlaat deel? waar je dan gaatjes in boort?
Die imitatie (ofzo) lafranconi's die kan je ook op bijna iedere oldtimerbeurs kopen. Ik heb ze iig op Vehikel zien liggen. ZIjn gewoon universele uitlaten.
men neme een stofzuiger een zagen een stukje van de pijp af.
in de lengte een stukje er tussen uithalen, en nog zon stukje maar dan breder uit het restant van de stofzuiger zagen
en dan 2 slangklemmen er omheen en voila:
en dan nog ff het verschil tussen een homoet en een lafranconi:
volgens mij is alleen het voorste stuk korter van de lafranconi
en nog ff een filmpje, en idd het doet echt pijn aan je oren..(maar het is wel lekkere pijn )
sorry.. maar k kan je adviseren om als je er een hebt hem niet op je brommer te zetten die je als dagelijks vervoer gebruikt, want je valt er wel mee op
weet ik niet
ik heb er niet echt goed mee gereden om te kijken wat ie qua prestaties deed. ik nu de homoet er weer onderzitten en toen ik een test rondje met de lafranconi reed had ik de koppeling nog niet afgesteld dus dat reed echt brak, maar ik had idd wel het idee dat ie toch dicht in de buurt van de homoet lag
ik heb er helaas niet nog een keer mee gereden want hij begon een beetje verkeerde aandacht te krijgen