fs1 meeting 2007 part 2
-
- 1250km gereden
- Tombo
- 17500km gereden
Je hoeft niet te komen hoor
Het probleem is dat er niemand in apeldoorn en zwolle woont, hoe kun je dan een rit organiseren... De vorige 2 fs1 meetings hebben in milsbeek plaatsgevonden, in het noordoosten van limburg (of zuidoosten van gelderland
). Ook niet voor iedereen makkelijk bereikbaar, maar er waren wel 30 fs1's... Je kunt niet alles hebben en iedereen tevreden stellen
Ik denk dat we blij mogen zijn dat deze mensen uberhaupt de moeite en tijd voor nemen om die rit te organiseren!
Opzich wil ik wel komen, maar dat is meer afhankelijk van het weer en m'n vervoer. Niels en ik zaten eraan te denken om mss met een aanhanger te komen ofzoiets

Het probleem is dat er niemand in apeldoorn en zwolle woont, hoe kun je dan een rit organiseren... De vorige 2 fs1 meetings hebben in milsbeek plaatsgevonden, in het noordoosten van limburg (of zuidoosten van gelderland

Opzich wil ik wel komen, maar dat is meer afhankelijk van het weer en m'n vervoer. Niels en ik zaten eraan te denken om mss met een aanhanger te komen ofzoiets
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Tombo schreef:Ik denk dat we blij mogen zijn dat deze mensen uberhaupt de moeite en tijd voor nemen om die rit te organiseren!
idd daar ben ik ook zeker erg dankbaar voor

-
- Site Admin
mpro09 schreef:Tombo schreef:Ik denk dat we blij mogen zijn dat deze mensen uberhaupt de moeite en tijd voor nemen om die rit te organiseren!
idd daar ben ik ook zeker erg dankbaar vooren jongens nederland is nie zo groot, als ik geen vervoer kan regelen ga ik gewoon lekker rijden en als het donker word op de terug weg... doe ik me lichten aan
Als je met een aanhanger komt moet je t maar zeggen, daar passen best 3 FS1's op denk ik

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
De mensen die willen komen moeten zich wel even aanmelden bij de FS1 Club Oost Nederland op: info@yamahafs1.nl