haha had je beter naar de vd stad kunnen gaan of fabrory, dan had je 't ook gehad, en wss goedkoper Laatste aanwinst: Race-licentie voor de formule 50 Hovercrafts Ik mag nu mee doen aan het WK in augustus in zuid frankrijk. Het weekend ging echt tóp! Niks is kapot gegaan, alles bleef heel! Alleen hadden we wat geklooi met de luchtfilters (waren vuil) maar we bestellen van de week nieuwe filters
Dus ik ben die RD50MX gaan halen... Er is relatief weinig roest maar draaien doet hij niet. Ik ben vandaag begonnen met alles op te kuisen en ik ga ff een offerte opmaken voor te zien wat het mij kost vooralleer hij deftig rijd en er nog iets of wat uit ziet. Orgineel vind'k die dingen echt lelijk dus zou ik hem zowieso wat aanpassen naar mijn smaak. Clip-ons, caferacer zadeltje maken, wat tuning hier en daar. Dus eerst zie ik wat het mij allemaal gaat kosten en anders verkoop ik de boel...
Als iemand nog wat rd50mx onderdelen heeft liggen, zou ik het zeer tof vinden moesten jullie mij dat laten weten.
En owja, ik heb de uitlaat nader bekeken. Het blijkt geen homoet special te zijn zoals ik eerder dacht maar een Micron Very Happy Stond er mooi in gegraveerd onder het vuil
Ik neem morgen foto's en laat jullie mee genieten van mijn geluk
mijn laatste aanwinsten:
-vonkend 1J5 blok, dat is het originele blok wat er bij mij onder hoort, is nu helemaal compleet en klaar (helemaal gereviseert), en kan er in principe zo onder gehangen worden
-Bestelling bij easyparts voor een achterband, Michelin M29s