Hulp bij revisie / herstelling
-
- 250km gereden
- Berichten: 452
- Lid geworden op: 11 feb 2017, 14:14
Re: Hulp bij revisie / herstelling
Kan natuurlijk wel ooit door de vorige eigenaar ingebouwd zijn ...
Anders accu toevoegen, lampen indraaien, massa/aarde nakijken en misschien zelfs extra massa draad trekken.
Anders accu toevoegen, lampen indraaien, massa/aarde nakijken en misschien zelfs extra massa draad trekken.
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23438
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Re: Hulp bij revisie / herstelling
2ru heeft wel iets van een weerstand in de draadboom
Yamaha Sheriff 1981
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 05 jun 2018, 08:12
Re: Hulp bij revisie / herstelling
oeps op mijn nieuwe gelijkvormigheids attest staat het wel zo op ?
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10820
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Re: Hulp bij revisie / herstelling
Nee, er zit een gelijkrichter in de zwarte draad. Die kun je er ongestraft uit laten.marco schreef:2ru heeft wel iets van een weerstand in de draadboom
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 05 jun 2018, 08:12
Re: Hulp bij revisie / herstelling
Ik stel vast dat voorlivht en een pinker op motor en niet op batterij zijn aangesloten?
Wat is jullie advies ? behouden we dit zo of pas ik het naar batterij?
iemand inzicht hoe ik dit kan omschakelen - ergens in FAQ ?
Wat is jullie advies ? behouden we dit zo of pas ik het naar batterij?
iemand inzicht hoe ik dit kan omschakelen - ergens in FAQ ?
-
- 250km gereden
- Berichten: 452
- Lid geworden op: 11 feb 2017, 14:14
Re: Hulp bij revisie / herstelling
Koplamp gaat via de lichtspoel in de motor, knipperlichten via de accu bij mijn 2f2 en Sheriff het geval. Ik zou dus knipperlicht weer via accu doen. Stroomschema’s staan op de begin pagina aan de zijkant links. http://www.fs1forum.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;lucS schreef:Ik stel vast dat voorlivht en een pinker op motor en niet op batterij zijn aangesloten?
Wat is jullie advies ? behouden we dit zo of pas ik het naar batterij?
iemand inzicht hoe ik dit kan omschakelen - ergens in FAQ ?
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 05 jun 2018, 08:12
Re: Hulp bij revisie / herstelling
Hoe kan ik een paar fotos opladen ?
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10820
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 05 jun 2018, 08:12
Re: Hulp bij revisie / herstelling
Inderdaad
zie hier enkele fotos van de bedrading zoals deze nu is.
Kunnen jullie even kijken en me helpen aan te geven hoe en wat ik moet doen om de verlichting terug od batterij te laten lopen !!

zie hier enkele fotos van de bedrading zoals deze nu is.
Kunnen jullie even kijken en me helpen aan te geven hoe en wat ik moet doen om de verlichting terug od batterij te laten lopen !!

-
- Aan het inrijden
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 05 jun 2018, 08:12
Re: Hulp bij revisie / herstelling





wat ik goed begrijp is dat er tss twee aansluiting ook een zekering zit ??
Andere vraag:
de rechter richting aanwijzer maakt lawaai (hij pinkt) maar de lampjes werken niet ? (lampjes zijn OK want hebben deze ook id linker richtingaanwijzer gezeten en deze doet het wel)
Vraag ivm de voorrem
We krijgen hier geen of zeer weinig veer weerstand ! hebben remsegment vernieuwd maar rem blijft hangen?
thx
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10820
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Re: Hulp bij revisie / herstelling
Ik zeg het 1x: verlichting over de accu niet doen, gaat niet goed, die moet direct op de lichtspoel. Is hier ook aan de orde: http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?f=4&t=10197" onclick="window.open(this.href);return false;
Remschoenen hebben niets met terugkomen van de hevel te maken. Haal de hevel eraf, duw de sleutel uit de plaat, maak de as schoon, maak het gat schoon, olie de as in, draai hem een paar keer goed rond in de as tot hij soepel gaat, nog eens schoonmaken en dan wat vet erop, sleutel (as) weer terug in de plaat, hevel erop en alles gaat weer soepel. Oja, er moet ook een veer op de pook bij de uitlaat.
Remschoenen hebben niets met terugkomen van de hevel te maken. Haal de hevel eraf, duw de sleutel uit de plaat, maak de as schoon, maak het gat schoon, olie de as in, draai hem een paar keer goed rond in de as tot hij soepel gaat, nog eens schoonmaken en dan wat vet erop, sleutel (as) weer terug in de plaat, hevel erop en alles gaat weer soepel. Oja, er moet ook een veer op de pook bij de uitlaat.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 100km gereden
- Berichten: 106
- Lid geworden op: 01 jan 2016, 19:50
Re: Hulp bij revisie / herstelling
Ik denk zomaar dat ik de weerstand in je kabelboom gespot heb

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
Re: Hulp bij revisie / herstelling
Dat is de gelijkrichter.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.