aaah oke, zal eens kijken, dankje!1bajaboy schreef:lampjes kan je ook door meten .
Grote-kleine-vragen-topic #9
- Niek de Rijcke
- 500km gereden
- Berichten: 648
- Lid geworden op: 22 apr 2012, 18:41
- Locatie: Teneuzen
- Contacteer:
- joosie1234
- 250km gereden
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:39
- Locatie: delft
Mijn ontsteking doet het niet helemaal goed, als ik loop in de 1e versnelling, dan loopt tie "stationair", doe ik m in de neutraal valt 'ie meteen uit. Contact punten zijn nieuw. (en op 1,6 1,7 1,8 en 2,0 mm afgesteld geweest). Af te toe komt er een harde ontploffing lucht uit de uitlaat.
Wat moet ik beter afstellen/vervangen om dit op te lossen?
greeeetzzzz
Wat moet ik beter afstellen/vervangen om dit op te lossen?
greeeetzzzz
Alles wat ik wil is oud en ruig.
- joosie1234
- 250km gereden
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:39
- Locatie: delft
- joosie1234
- 250km gereden
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:39
- Locatie: delft
Ontsteking deed het, van het een op het andere moment, niet meer. Ik afstellen, punten wou ik controleren, maar toen ik het open en dicht gaan checkte, brak het nokje af, wat tegen de binnenkant v/h vliegwiel zit. Toen vervangen.
Ik heb nu dat het wel een beetje rijd, maar dat ik vol gas moet geven om een beetje vooruit te komen, anders valt 'ie uit. Ontsteking staat op 1,8mm voorontsteking, carb net schoongemaakt, maar nog steeds het zelfde.
Ik heb nu dat het wel een beetje rijd, maar dat ik vol gas moet geven om een beetje vooruit te komen, anders valt 'ie uit. Ontsteking staat op 1,8mm voorontsteking, carb net schoongemaakt, maar nog steeds het zelfde.
Alles wat ik wil is oud en ruig.
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
Knap om het nokje af te breken .....heb je een 2RU ontsteking?
Zoja heb je dan ook een 2RU contactpunt erin gezet, die heeft namelijk een grotere nok
zet je een andere contactpunt erin kun je stellen wat je wilt.
Heb je geen 2RU ontsteking en ook geen 2RU contactpunt erin gezet
kan ik je alleen maar adviseren om er zeker van te zijn dat je ontsteking op 1.8 voorontsteking staat
Zoja heb je dan ook een 2RU contactpunt erin gezet, die heeft namelijk een grotere nok
zet je een andere contactpunt erin kun je stellen wat je wilt.
Heb je geen 2RU ontsteking en ook geen 2RU contactpunt erin gezet
kan ik je alleen maar adviseren om er zeker van te zijn dat je ontsteking op 1.8 voorontsteking staat
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- joosie1234
- 250km gereden
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:39
- Locatie: delft
- joosie1234
- 250km gereden
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:39
- Locatie: delft
-
- 5000km gereden
- Berichten: 5445
- Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
- Locatie: Mieldere
- joosie1234
- 250km gereden
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 07 nov 2011, 20:39
- Locatie: delft
pee67 schreef:joosie1234 schreef:Ik heb de "Mitsubishi kontaktpunten goede kwaliteit" gekocht bij fs1parts gekocht, is dat de goede?
Dat zijn geen slechte
Fijn om dat iig te horen gekregen te hebben, maar dat zijn toch geen 2RU ontsteking punten?
Weer meerdere keren op 1,6 1,7 en 1,8 gezet, maar wat ik nu heb is dat ik m aan kan rennen, in zijn 1 heel slecht kan weg rijden (met vol gas) en dat ik vervolgens naar de 2 ga, maar daar (met vol gas nog steeds) niet verder kom dan de helft van de toeren. koppakking heb ik nog gecontroleerd, maar dat zag er nog allemaal goed uit. Zou het een probleem met de bobine, bougie, bougiedop, ontstekingspoel kunnen zijn?
Alles wat ik wil is oud en ruig.
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1784
- Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22
velgen laten spaken
Weet iemand een goed adres om velgen te laten spaken in oost-vlaanderen?
grtz
grtz