Twowheeler schreef:haha, was meer het idee als basis een goedkope mb5 te kopen. Liefst 5-bak of 6-bak inbakken. Gewoon een hele snelle waar niks legaals aan is.
Carlo (sommige hier kennen hem wel van die achterlijke mb van hem) die heeft inmiddels een water gekoeld mb80 blok in z'n mb5 gebouwd. Inclusief verlengde achterbrug
Maar een snelle fs1 bouwen lijkt me ook wel lachen, m'n handen jeuken altijd als ik een cillindertje in m'n handen heb.
realobsession schreef:een mb met 50cc over de 100 kan het niet geloven. ik pers met mijn 110 cc malosie 24,3 pk uit. en met mijn 125 cc eurocilindro 19,9 pk. een goed klaargemaakte 50 cc zal de 90 kunnen halen . maar dan moet je echt weten wat je doet. een 4 of 5 bak maakt niks uit een 6 bak maakt daarintegen wel wat uit.
Marco heeft dat ding misschien wel eens gezien, Niek sowieso.
Was ook wel alles aan gedaan hoor!
Hij heeft ook een tijdje 70cc gereden. Deze ging langzamer maar was wel wat beter te rijden
Wist je dat nu maandag beginnen we te werken met solidworks op school.
Wist je dat zie het wel zitten, al mee geoefend thuis, best cool programma.
Alleen niet heel toegangelijk.
Tombo schreef:Haha solidworks is juist het meest toegankelijke van alle 3D CAD programma's
Oja?
Maar ik had het meer over alle programma's die we op school gebruiken, dit is nu wel het eerste 3D programma dat ik ooit gebruik. Al de rest is 2D (bvb autocad)
Mss daarom effe wennen.