is dat gewoon zon ding dat je in de boormachine kan zetten
Het grote kleine vragen topic deel 4
-
niels16
-
Pipedown
- 2000km gereden

- Contacteer:
-
niels16
-
Pipedown
- 2000km gereden

- Contacteer:
-
niels16
-
Pipedown
- 2000km gereden

- Contacteer:
-
Roberto.B
-
niels16
Roberto.B schreef:niels16 schreef:Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelendat is polen werk
ik heb ook een zandstraalsetje
hoeist met de brommer![]()
niels
mijn vader gaat me vanmiddag helpen met ene tandwiel eens kijken of hij nog wat seventies sleuteltechinieken
weet
- Vincent2
- 250km gereden

-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer:
-
Axel
niels16 schreef:Roberto.B schreef:niels16 schreef:Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelendat is polen werk
niels
mijn vader gaat me vanmiddag helpen met ene tandwiel eens kijken of hij nog wat seventies sleuteltechinieken
weet
Je bedoelt het tandwiel wat op de krukas zit, aan de koppelingskant? Dan moet je het koppelingshuis terugzetten (hoeft niet vast) en dan een doek tussen de tandwielen laten lopen ---> kan je hem zo losdraaien.
-
niels16
Axel schreef:niels16 schreef:Roberto.B schreef:niels16 schreef:Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelendat is polen werk
niels
weet
Je bedoelt het tandwiel wat op de krukas zit, aan de koppelingskant? Dan moet je het koppelingshuis terugzetten (hoeft niet vast) en dan een doek tussen de tandwielen laten lopen ---> kan je hem zo losdraaien.
bij mij niet
-
Roberto.B
niels16 schreef:Axel schreef:niels16 schreef:Roberto.B schreef:niels16 schreef:Pipedown schreef:als je van die latex handschoene aan doet en een trui zal het prima moeten gaan denk ik, maar anders moet je gaan borstelendat is polen werk
niels
weet
bij mij niet
De tandwielen maken het doek kapoet