Lange slag fs1 blok in aanbouw.

Opvoeren en modificeren van de FS1
Plaats reactie
Laars
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 3738
Lid geworden op: 11 jan 2008, 14:20
Locatie: Dordrecht

Bericht door Laars »

nieknatuurlijk schreef:knap stuk werk :o :shock: 8)
1978 chroom 60 cc
Gebruikersavatar
eriks
2000km gereden
2000km gereden
Berichten: 2212
Lid geworden op: 08 jan 2012, 21:38

Bericht door eriks »

,,WHEN TUNING BECOMES A ART ,,
:shock: :shock: :shock: :shock:

Heel mooi !!!
David
1000km gereden
1000km gereden
Berichten: 1049
Lid geworden op: 18 nov 2009, 18:17
Locatie: Hever

Bericht door David »

On-ge-lofelijk gewoon! :shock:
Echt prachtig werk! :app:
Gebruikersavatar
clamdxp
500km gereden
500km gereden
Berichten: 625
Lid geworden op: 08 aug 2011, 20:23
Locatie: maastricht

Bericht door clamdxp »

ziet er idd zeer indrukwekkend uit !!! keep on the good work
Gebruikersavatar
ronny
100km gereden
100km gereden
Berichten: 225
Lid geworden op: 21 mar 2008, 21:23
Locatie: rijen

Bericht door ronny »

vakwerk
:bow:
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18358
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Bericht door Tombo »

Wow, respect!
2taktdirk
100km gereden
100km gereden
Berichten: 168
Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:34
Locatie: Holwierde

Bericht door 2taktdirk »

Tja er moet nog veel aan gebeuren voor dat hij klaar is maar het moelijkste is wel geweest.

De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.

Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.

Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.

Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.

Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.

Oké wordt vervolgt.
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23443
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Bericht door marco »

Respect voor deze man :clap:
Yamaha Sheriff 1981
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

2taktdirk schreef:Tja er moet nog veel aan gebeuren voor dat hij klaar is maar het moelijkste is wel geweest.

De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.

Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.

Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.

Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.

Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.

Oké wordt vervolgt.


YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1907
Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity

Bericht door jeroenvans »

Triforce schreef:
2taktdirk schreef:Tja er moet nog veel aan gebeuren voor dat hij klaar is maar het moelijkste is wel geweest.

De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.

Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.

Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.

Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.

Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.

Oké wordt vervolgt.


YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen
is in dit topic al vaker genoemt inderdaad... :wink:
Gebruikersavatar
Triforce
2500km gereden
2500km gereden
Berichten: 4927
Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle

Bericht door Triforce »

jeroenvans schreef:
Triforce schreef:YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen
is in dit topic al vaker genoemt inderdaad... :wink:


Zo vaak kijk ik niet meer op het forum ;), ben nu veel bezig met de crossmotoren en de onderhoudt ervan voor mezelf en werk :)
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1907
Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
Locatie: Beuncity

Bericht door jeroenvans »

Triforce schreef:
jeroenvans schreef:
Triforce schreef:YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen
is in dit topic al vaker genoemt inderdaad... :wink:


Zo vaak kijk ik niet meer op het forum ;), ben nu veel bezig met de crossmotoren en de onderhoudt ervan voor mezelf en werk :)
ik volg ook alleen nog dit soort topics (zoals gino's tuning en sams hotrod :wink: )
Gebruikersavatar
Jeti
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 19340
Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05

Bericht door Jeti »

What the F.. :shock:
Super, zwaar veel respect! 8) :clap: :bow:
Gebruikersavatar
hans.m
1500km gereden
1500km gereden
Berichten: 1684
Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:41
Locatie: Nijlen, België

Bericht door hans.m »

fs1_1j6 schreef:
the_destroyers schreef:Respect!!

:bow: :app:
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11146
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Bericht door Niels »

Ok, maar wat is nou het voordeel tov. een bestaande 20mm?
Het kost mega veel tijd om zoiets te maken dus dan moet het voordeel ook wel mega groot zijn?
Plaats reactie