nieknatuurlijk schreef:knap stuk werk![]()
![]()
Lange slag fs1 blok in aanbouw.
-
- 100km gereden
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 29 jul 2008, 17:34
- Locatie: Holwierde
Tja er moet nog veel aan gebeuren voor dat hij klaar is maar het moelijkste is wel geweest.
De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.
Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.
Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.
Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.
Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.
Oké wordt vervolgt.
De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.
Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.
Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.
Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.
Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.
Oké wordt vervolgt.
- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
2taktdirk schreef:Tja er moet nog veel aan gebeuren voor dat hij klaar is maar het moelijkste is wel geweest.
De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.
Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.
Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.
Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.
Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.
Oké wordt vervolgt.
YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
- Locatie: Beuncity
is in dit topic al vaker genoemt inderdaad...Triforce schreef:2taktdirk schreef:Tja er moet nog veel aan gebeuren voor dat hij klaar is maar het moelijkste is wel geweest.
De prop voor de hoofd en stat:sproeiers is een los stuk, daar zitten of komen de remlucht gaten in.
Remlucht gat voor hoofdsproeier zit er al in ,moet nog nog de goede lucht sproeier maken die je er nu in ziet zitten is een meet proef exemplaar.
Er zaten een paar moeilijke bewerkingen in vandaar een los binnendeel,en dat werkt behoorlijk makkelijker.
Boring is precies 20,10MM dat is een 56 % groter dan een standaard 16mm,er moet dus ook nog een ander schijfhuis komen waar die op kan.
Meeste werk is telkens de freesbank ombouwen voor een bewerking,en keep your head clear want 1 fout en hij kan in de puinbak.
Oké wordt vervolgt.
YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen

- Triforce
- 2500km gereden
- Berichten: 4927
- Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
- Locatie: Zwolle
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 02 apr 2007, 15:11
- Locatie: Beuncity
ik volg ook alleen nog dit soort topics (zoals gino's tuning en sams hotrodTriforce schreef:jeroenvans schreef:is in dit topic al vaker genoemt inderdaad...Triforce schreef:YB100 schuifhuis, volgens mij zijn die nog orgineel te krijgen
Zo vaak kijk ik niet meer op het forum, ben nu veel bezig met de crossmotoren en de onderhoudt ervan voor mezelf en werk
