Jeti schreef:Als je maar niet verwacht 's avonds "de stad" in te kunnen gaan op zoek naar een leuke kroeg ofzo (met vrouwen).. Het is hier behoorlijk dood..
Jeti schreef:Als je maar niet verwacht 's avonds "de stad" in te kunnen gaan op zoek naar een leuke kroeg ofzo (met vrouwen).. Het is hier behoorlijk dood..
Naja, Arnhem is toch niet zo ver weg?
Is daar wel wat te doen s'avonds?
Ja, genoeg Edwin gaat altijd naar The Move, dat schijnt echt een supergoede tent te zijn
Naja, Arnhem is toch niet zo ver weg?
Is daar wel wat te doen s'avonds?
Ja, genoeg Edwin gaat altijd naar The Move, dat schijnt echt een supergoede tent te zijn
Doornroosje schijnt leuker te zijn wat 13 jarige Emo's betreft
mpro09 schreef:zal ik iets van 11.00 bij jou zijn?
Is cool
Ik moet nog wel ff weten wat ik aan slaapspullen mee moet nemen...
Laars schreef:Camping "Van Jetje".
Wordt aardig druk met de tenten. Heb je wel zoveel plek???
Meenemen: zo klein mogelijke tent (of iemand een grote), en alles wat je denkt nodig te hebben. Of dus een veldbed als je in de schuur-tent wilt slapen. Is ook te doen hoor. Luchtbed is wat lastiger ivm oneffenheden..
En wat betreft de plek: we verzinnen wel wat. Komt wel goed.
Oh ja, als iemand nog hout over heeft.. Graag meenemen, dan kunnen we de vuurkorf aanzetten.
Ik ga het helaas niet halen omdat ik de RS100 niet lek vrij krijg, heb al 3 nieuwe keeringen geprobeert en op de juiste wijze gemonteerd maar hij blijft maar lekken