Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v4.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Monkeymadness schreef:
Twowheeler schreef:
Jeti schreef:Dikke deuk in je tank?
Maar wat een hoop troep op dat ding joh! Kan je er ook nog mee rijden :P?

En inderdaad: wat is dat oranje ding??

ik bedoel iegenlijk dat ding bij je remschijf :wink:

dus waar je remblokken inzitten.(ben de naam kwijt)

remklauw bedoel je?? :?

jah 1ste foto dingetje dat met tie wrapjes aan je vork vast zit en richting je remklauw wijst.
Monkeymadness

Bericht door Monkeymadness »

snelheidssensor, reageert op de magneetjes die in m'n remschijfboutjes horen... maar die is niet oranje?? :?
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Monkeymadness schreef:snelheidssensor, reageert op de magneetjes die in m'n remschijfboutjes horen... maar die is niet oranje?? :?

nee jet bedoelde je snelgas bij remvloeistof bakje
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

naar schaafsma (brommerwinkel ) gereden

kickstarter gemonteerd

uitlaatflens vast gezet
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

hard zitten schelden, nog een vliegwiel en krukas gemold, k*t chinese rotzooi, brommer gaat terug de schuur in, ik ga motor rijden. Bekijk het maar, de ballen, adios, graftakken miniJandrama van mij

Owja, ik ga er denk ik trouwens gewoon weer een nieuw blokje onderhangen, zodra ik daar zin/tijd/geld voor heb
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

is het niet beter dan edwin terug gaat naar de 2 takt :P
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Bericht door ginofs1 »

Zwepper schreef:is het niet beter dan edwin terug gaat naar de 2 takt :P

pas op anders moet je zo aan een nieuw gebitje :P
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

rise and shine schreef:hard zitten schelden, nog een vliegwiel en krukas gemold, k*t chinese rotzooi, brommer gaat terug de schuur in, ik ga motor rijden. Bekijk het maar, de ballen, adios, graftakken miniJandrama van mij

Owja, ik ga er denk ik trouwens gewoon weer een nieuw blokje onderhangen, zodra ik daar zin/tijd/geld voor heb

rij eens met de auto tot hier, laadt een kader, wielen, tank en blokje op en ga je daar wat mee amusere ofzo...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

andere uitlaat gestoken, dat ding trekt best hard!

Afbeelding
Afbeelding
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

ah dat uitlaatje van jet toch??
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Triforce schreef:ah dat uitlaatje van jet toch??

inderdaad, dat issem!
heb er alleen nog maar mee door de straat hier gereden, maar trekt echt stuk harder, zo dadelijk de top eens bekijken...
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Yamaha rd50m schreef:

inderdaad, dat issem!
heb er alleen nog maar mee door de straat hier gereden, maar trekt echt stuk harder, zo dadelijk de top eens bekijken...

klinkt hij ook nog een beetje??
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Triforce schreef:
Yamaha rd50m schreef:

inderdaad, dat issem!

klinkt hij ook nog een beetje??

ja, dat ook, echt een mooi geluidje, misschien morgen eens een filmpje maken ofzo...
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Yamaha rd50m schreef:
rise and shine schreef:hard zitten schelden, nog een vliegwiel en krukas gemold, k*t chinese rotzooi, brommer gaat terug de schuur in, ik ga motor rijden. Bekijk het maar, de ballen, adios, graftakken miniJandrama van mij

rij eens met de auto tot hier, laadt een kader, wielen, tank en blokje op en ga je daar wat mee amusere ofzo...

nee ik ga mijn motor rijbewijs halen, en de brommer links laten liggen tot later te noemen datum
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

rise and shine schreef:
Yamaha rd50m schreef:

nee ik ga mijn motor rijbewijs halen, en de brommer links laten liggen tot later te noemen datum

dan kan je tenminste wel met meer cc's rijden 8) en je voelt je een stuk vrijer zonder de politie's :P
Gesloten