Pipedown schreef:Het is meer Pop-punk, het is niet echt de original The Exploited style punk zooi nee
de meeste punkers zijn ook pop-punkers

Yamaha rd50m schreef:ik blijf er bij, macdonalds eten, stella/jupiler drinken, coca cola, ....
die dingen zijn gewoon anti punk, en geld en tijd steke in uw uiterlijk ook,
anarchiste die hebben nagemete of de spikes op hunne frak wel recht staan, of al hun geld aan patchkes geve, das gewoon fashion...
Fyer schreef:Yamaha rd50m schreef:ik blijf er bij, macdonalds eten, stella/jupiler drinken, coca cola, ....
anarchiste die hebben nagemete of de spikes op hunne frak wel recht staan, of al hun geld aan patchkes geve, das gewoon fashion...
macdonalds...???? gewoon frietje bij een frietkot halen, en bier is bier, behalve heiniken en bavaria, cola is gewoon vies... drink dan bier ofzo of water uit de kraan is goedkoper. en een bus haarlak van 6 pleuros om hanenkam overeidn te krijgen is ook niks aangezien ik dan emt 1 bus wel stuk of 8 hanenkammen ken make en een patch hier en daar is wel leuk alhoewel tas met stift bewerken ook leuk is en goedkoper:P
Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:Yamaha rd50m schreef:ik blijf er bij, macdonalds eten, stella/jupiler drinken, coca cola, ....
macdonalds...???? gewoon frietje bij een frietkot halen, en bier is bier, behalve heiniken en bavaria, cola is gewoon vies... drink dan bier ofzo of water uit de kraan is goedkoper. en een bus haarlak van 6 pleuros om hanenkam overeidn te krijgen is ook niks aangezien ik dan emt 1 bus wel stuk of 8 hanenkammen ken make en een patch hier en daar is wel leuk alhoewel tas met stift bewerken ook leuk is en goedkoper:P
ge moet da nie persoonlijk opvatte za![]()
kvint gewoon grappig da veel punkers mee anarchie tekens rondlope enzo en zelf gewoon het typevoorbeeld van kaitalisme en consumentisme zijn.
die mense zorge er ook voor da de "echte" punkers slecht overkome. ergens vin ik punkers die vlees eten zelfs al een gekke combinatie, ma das misschien een ander discussie.
ik geniet in ieder geval van men leven, zonder mcdonalds, inbev, coca cola company, ... en ik luister ook graag naar punk...
Fyer schreef:8)Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:Yamaha rd50m schreef:ik blijf er bij, macdonalds eten, stella/jupiler drinken, coca cola, ....
kvint gewoon grappig da veel punkers mee anarchie tekens rondlope enzo en zelf gewoon het typevoorbeeld van kaitalisme en consumentisme zijn.
die mense zorge er ook voor da de "echte" punkers slecht overkome. ergens vin ik punkers die vlees eten zelfs al een gekke combinatie, ma das misschien een ander discussie.
ik geniet in ieder geval van men leven, zonder mcdonalds, inbev, coca cola company, ... en ik luister ook graag naar punk...
precies wa ik bedoel:P, sommige "punkers" look like, maar zijn geen punkers.m en andere zien eruit als nerds en zijn wel punkers
rise and shine schreef:Fyer schreef:8)Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:Yamaha rd50m schreef:ik blijf er bij, macdonalds eten, stella/jupiler drinken, coca cola, ....
precies wa ik bedoel:P, sommige "punkers" look like, maar zijn geen punkers.m en andere zien eruit als nerds en zijn wel punkers
punkers die een discussie voeren over wat punk is, zijn die wel 'punk'?
Over vega's heb ik maar een ding te zeggen: Spareribs 4 life
YamaSam schreef:hanekam zet ge met eiwit en zeep, daar zijn helemaal geen busjes voor nodig![]()
kleuren ging met autolak evengoed
en met één pinnenriem heb je genoeg om op al je kleren nagels te steken,
de iets beter opgeleide punker schreef op de riem wat schunnigheden met de verwijderde nagels, de rest werd kriskras wat verdeeld.
je drinkt enkel bier en fonteinwater, en verder zo creatief mogelijk omspringen mat alles.
zo giet je bv op een fuif alle kliekjes bijelkaar in een glas. Een lowlife sukkel zou dat dan uitdrinken, een punker gaat aan de tap gaan reclameren dat hij zonet een warme pint (waarschijnlijk te lang gestaan of zo?) gekregen heeft, en dat hij 'voor dat geld' wel een frisse had gewillen.
Zie je er dan net gevaarlijk genoeg uit, dan heb je die frisse pint!![]()
en winkelkarretjes terug gaan zetten, nog zoiets. Je ziet een oud dametje haar kar in de wagen laden, en jij wil haar natuurlijk helpen met het karretje. Tegen dat ze bijna is uitgeladen stap je op haar af. Zie je er dan weer nét gevaarlijk genoeg uit, dan is ze waarschijnlijk in allerhaast al in de wagen gesprongen, haar lege karretje in rubberdamp achterlatend.. Jij als brave burger kan dat dan terug gaan zetten, en verdient daarbij het geld in het karretje![]()
niet zonder een vleugje melancholie die dingen, echt niks hebben, én niks te verliezen hebben is best een unieke situatie
Zwepper schreef::lol: ik ben hier ook maar de enige in het dorp
maar paar km verderop zit wel een pandje vol met de V.P.U(voorne putten underground) en das altijd wel leuk daar