mpro09 schreef:he had hem nog niet gezien vind hem wel netjes geworden, alleen nog rode stickers op de zijkappen denk alleen dat ie er minder mooi uitziet als je weer terug bent
Er volgen vast "voor en na"-foto's .
Zie pagina 1 van dit topic, daarin was hij nog blauw.
Zo, inmiddels nog maar 43 dagen te gaan!
De folders zijn de deur uit, vrijdag een interview in de krant en een tanktas met superhandig 'kaart-doordraai-systeem' heb ik ook al te leen.
joscabrio schreef:Ik zie nu dat je er een gele lamp in hebt gedaan. een tip neem ook een witte mee die hebben toch net wat meer licht opbrengst ik spreek uit ervaring
sowieso een aantal setjes lampen meebrengen, straks krijg je dat kwaaltje wat bij BTR al een tijdje speelt en ik nu ook last van begin te krijgen... continu doorfikkende lampjes
Als je draadboom in orde is en, en je accu ook is er niets aan de hand.
Dat zal bij deze brommer wel het geval zijn.
Maar lampjes meenemen is altijd goed en zorg dat je een werkende zekering gemonteerd hebt en wat reserve zekeringen mee hebt
Hoeveel kilometers heb je al gedraaid? En maak je van tevoren nog een lange rit met alles gemonteerd? Dat is wel aan te raden
Well uhh... ik ga de FS1 meeting rijden Ik zie dan wel wat er niet helemaal goed gegaan is, maar verwacht niet al te veel.
Heb motorisch niets veranderd, 'Don't change a winning team'
Hoeveel kilometers heb je al gedraaid? En maak je van tevoren nog een lange rit met alles gemonteerd? Dat is wel aan te raden
Well uhh... ik ga de FS1 meeting rijden Ik zie dan wel wat er niet helemaal goed gegaan is, maar verwacht niet al te veel. Heb motorisch niets veranderd, 'Don't change a winning team'
Beter goed alles opvolgen natuurlijk, mss ook es kijken wat ie doet in de bergen.
Ik neem aan dat je ook in d ebergen zal rijden?
Swizzer schreef:Zo, inmiddels nog maar 43 dagen te gaan! De folders zijn de deur uit, vrijdag een interview in de krant en een tanktas met superhandig 'kaart-doordraai-systeem' heb ik ook al te leen.