deze is ook wel nais, heb ik staan, alleen weer in prijs omhoog gegaan...
De prijzen voor harde schijven zijn voor lange tijd niet zo hoog geweest als tijdje terug en nu nog steeds, hoewel et terug normaal begint te worden.
Vooral door die overstromingen in Thailand vorig jaar, zorgde ervoor dat er niet geproduceerd kon worden en dus een schaarste ontstond.
Webshops liepen binnen als ze mensen hadden die toch HDD's kochten...
nieknatuurlijk schreef:http://tweakers.net/pricewatch/266139/samsung-story-station-hx-du010eb-1tb-zwart.html#tab:prices deze is ook wel nais, heb ik staan, alleen weer in prijs omhoog gegaan...
Waarom zou ik die nemen, als ik voor 10 euro extra de dubbele capaciteit heb?
En idd balen dat hdd's zoveel duurder zijn geworden.
Tis niet anders..
Blokkade The Pirate Bay De website die u probeert te bereiken, is op dit moment niet beschikbaar.
Op verzoek van Stichting Brein heeft de voorzieningenrechter van de rechtbank in Den Haag UPC bevolen uw toegang tot websites van The Pirate Bay te blokkeren. UPC zal tegen deze rechterlijke uitspraak beroep aantekenen.
Meer informatie kunt u vinden op rechtspraak.nl.
Na vanalles gebruikt te hebben in m'n internet-carriere (napster (!! ja, ik ben oud..), kazaa, edonkey, etc etc..), zijn de piraten nu de lucht uit.
Welk alternatief gebruiken jullie?
Muziek downloaden is trouwens niet illegaal.. Ter info voor mensen die denken dat er hier illegale plannetjes worden gesmeerd, op dit openbare forum.
marco schreef:Ik heb een acer laptop en kan met de touchpad niet meer scrollen.
Weet iemand waar ik dat kan instellen? Ik vind het maar niet.
Met een muis doet wel alles het prima.
Zal ergens rechtsonderin wel een programma-icoontje voor zijn. Of de drivers ff opnieuw installeren/van internet halen. Gewoon "touch pad drivers acer [type]" Google'en.
En anders kijk ik er van t weekend wel even naar.