Helmentopic
- marco
- Sheriff of the Posbank

-
Twowheeler
- 7500km gereden

- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- NIX
- 10000km gereden

-
Twowheeler
- 7500km gereden

- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
is het niet wat raar zo'n foto te zien als je rustig in het topic alle helmen aan het doornemen bent
maar het is al aangepast, zo is het wel goed
ok het laat wel zien wat er kan gebeuren. (k*t ik heb een jet helm
)
op een 2-wieler ben je altijd kwetsbaar, beter zorgen dat je hem nooit nodig gaat hebben.
maar dat ligt niet alleen aan jezelf, ook aan hoe andere rijden.
nog irritaties of dingen waar je op moet letten bij een integraal?
ik weet nu wel ongeveer welke merken veel doen in dingen als vizieren en andere dingetjes.
is wel handig
maar het is al aangepast, zo is het wel goed
ok het laat wel zien wat er kan gebeuren. (k*t ik heb een jet helm
op een 2-wieler ben je altijd kwetsbaar, beter zorgen dat je hem nooit nodig gaat hebben.
maar dat ligt niet alleen aan jezelf, ook aan hoe andere rijden.
nog irritaties of dingen waar je op moet letten bij een integraal?
ik weet nu wel ongeveer welke merken veel doen in dingen als vizieren en andere dingetjes.
is wel handig
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden

- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
- marco
- Sheriff of the Posbank

- Zwepper
- 2500km gereden

ik ben ook met mijn hoofd frontaal op het gras geland ( het vroor toen dus was net asvalt) maar ben erg blij dat ik hem op had helm was ook finaal kapot maar ben blij dat dat mijn hoofd niet was!
mijn buurjongen reed vorig jaar met zijn motor een rondje door de straat zonder helm, toen hij 15/20 reed ofzo sloeg de voorrem vast met zijn hoofd op een stoepje enzo was echt niet normaal wat een schade zijn hoofd had
hij heeft er nu nog steeds af en toe last van 
mijn buurjongen reed vorig jaar met zijn motor een rondje door de straat zonder helm, toen hij 15/20 reed ofzo sloeg de voorrem vast met zijn hoofd op een stoepje enzo was echt niet normaal wat een schade zijn hoofd had
-
Camiel
- 5000km gereden

Met bob en mijn ongelijk hebben we beide ook geluk gehad!
Bob raakte wel auto, en met kin over grond, dus helm naar de klote + geschaafde kin.
Ik vloog met mn kloten tegen het stuur (denk ik) want had flinke pijn in mn kruis. Maar heb met mn helm niet de grond geraakt.
En helaas flikkerde de brommer op mij toen...
Dus we zijn er vanaf gekomen met kneusingen en schaafwonden. en de dag erna héél veer spierpijn... maar minder erg als normaal want we hebben die dag de hele tijd over een beurs gelopen-gerommeld-gebukt-....
Maarja, Ik wist toch al toen ik wist dat ik brommer ging rijden dat ik vast ooit minimaal 1 ongeluk zou krijgen.
En het gebeurde al voor ik zelf mocht rijden
Maarja, gelukkig andere schuldig
Bob raakte wel auto, en met kin over grond, dus helm naar de klote + geschaafde kin.
Ik vloog met mn kloten tegen het stuur (denk ik) want had flinke pijn in mn kruis. Maar heb met mn helm niet de grond geraakt.
En helaas flikkerde de brommer op mij toen...
Dus we zijn er vanaf gekomen met kneusingen en schaafwonden. en de dag erna héél veer spierpijn... maar minder erg als normaal want we hebben die dag de hele tijd over een beurs gelopen-gerommeld-gebukt-....
Maarja, Ik wist toch al toen ik wist dat ik brommer ging rijden dat ik vast ooit minimaal 1 ongeluk zou krijgen.
En het gebeurde al voor ik zelf mocht rijden
Maarja, gelukkig andere schuldig
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer:
-
Arnoute
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer: