Pagina 17 van 100
Geplaatst: 30 mei 2009, 21:23
door thomas-18
Mijn cilinder is na 5 rondjes rond mijn huis al zo heet dat je hem niet een seconde kan aanraken, ik heb al een te grote sproeier van het inrijden en er zit genoeg olie in mijn blok, wat kan ik er aan doen zodat ik straks geen vastloper heb?
Geplaatst: 30 mei 2009, 22:02
door lespaultje
hoezo een TE grote sproeier ?
en je moet gewoon olie met je benzine mengen tenzij je een oliepompje hebt he, het is geen 4takt die zijn olie vanuit het blok haalt

Geplaatst: 02 jun 2009, 15:08
door niels16
hoe krijg ik mijn carterbouten los ?
ze zijn een beetje dolgedraaid,maar uit boren wil ook niet echt
Geplaatst: 02 jun 2009, 15:23
door Andries
slagschroevendraaier proberen daarmee lukt het bijna altijd
Geplaatst: 02 jun 2009, 15:31
door Fyer
en als de kop gaar is sleufje erin slijpen en dan met de platte kop van de slag schroevendraaier proberen
Geplaatst: 02 jun 2009, 17:50
door mathieu2
ik heb ook eens zo een probleem gehad... MUURvast, ik heb met klein zaagke tkopje van de bout afzagen, en achteraf komt die wel los, en nieuwtje kopen
Geplaatst: 02 jun 2009, 19:16
door lespaultje
inbus for life

Geplaatst: 02 jun 2009, 20:19
door Vincent2
Andries schreef:slagschroevendraaier proberen daarmee lukt het bijna altijd
idd (wel oppasse als ge uwe pa da laat doen.. die van mij heeft dees week een kras van enkele mm's diep en 1cm breed geslage daarmee

)
kheb ook nog een vraagske; nl of ge de chromen rand van de teller van een 1j6 eraf kunt halen?
Geplaatst: 02 jun 2009, 21:34
door niels16
Vincent2 schreef:Andries schreef:slagschroevendraaier proberen daarmee lukt het bijna altijd
idd (wel oppasse als ge uwe pa da laat doen.. die van mij heeft dees week een kras van enkele mm's diep en 1cm breed geslage daarmee

)
kheb ook nog een vraagske; nl of ge de chromen rand van de teller van een 1j6 eraf kunt halen?
mijn pa mag mijn fs1 vasthouden terwijl ik dat doe

Geplaatst: 02 jun 2009, 22:32
door william
Even een snelle vraag:
Weet iemand de maat van keerring die hierin gaat:
alvast bedankt
Geplaatst: 02 jun 2009, 22:38
door rise and shine
waarin?
Geplaatst: 02 jun 2009, 22:40
door william
Achter het primair tandwiel ind dat soort van een rondje (keerringhuis?)
EDIT:
Ik heb het al gevonden: 25x35x10
Geplaatst: 03 jun 2009, 18:56
door Louistje
Hoe hard is een FS1 met membraan ooit geklokt? Ben ik wel benieuwd naar

Ik hoor namelijk vaak dat die membraaninlaten niet echt op te voeren zijn.
Geplaatst: 03 jun 2009, 18:58
door Triforce
ik heb op de teller met een membraamblok wel 95 km/h gehaald, hij wou wel harder maar deed ik niet omdat hij nog niet volledig ingereden was, maar ze gaan als het goed is even hard als de schijf blokken als je maar de goede setup hebt
Geplaatst: 03 jun 2009, 19:00
door Tombo
Even hard. En het voordeel is dat een membraan veel lekkerder rijdt als een schijfblok. Bredere powerband