Algemene vragen en antwoorden over de FS1
woers
1000km gereden
Berichten: 1025 Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:57
Locatie: Belgie Zaventem
Bericht
door woers » 12 apr 2013, 20:49
Jens36 schreef: Misschien moet ik idd maar eens denken aan een overstap
Welja ik ook
Gino, moest je er ooit terug tijd voor hebben
Yamaha Sheriff '81
Yamaha F5B '69
Yamaha RD50mx Project '82
Yamaha Chappy '84
Jeti
17500km gereden
Berichten: 19340 Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Bericht
door Jeti » 12 apr 2013, 21:20
In 2036 misschien..
woers
1000km gereden
Berichten: 1025 Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:57
Locatie: Belgie Zaventem
Bericht
door woers » 12 apr 2013, 22:05
Jeti schreef: In 2036 misschien..
Nog 23 jaar mijne plan trekken met de punten dan!
Wat is trouwens het verschil tussen de gino cdi's en die dat te vinden zijn in de webshop's? (Behalve prijs dan?
)
Yamaha Sheriff '81
Yamaha F5B '69
Yamaha RD50mx Project '82
Yamaha Chappy '84
Jeti
17500km gereden
Berichten: 19340 Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Bericht
door Jeti » 12 apr 2013, 22:11
woers schreef: Jeti schreef: In 2036 misschien..
Nog 23 jaar mijne plan trekken met de punten dan!
Wat is trouwens het verschil tussen de gino cdi's en die dat te vinden zijn in de webshop's? (Behalve prijs dan?
)
In welke webshop verkopen ze CDI dan?
HPI hebben ze wel her en der. Voor inderdaad een stuk meer, maar dat is ook niet plug & play.
woers
1000km gereden
Berichten: 1025 Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:57
Locatie: Belgie Zaventem
Bericht
door woers » 12 apr 2013, 22:18
Jeti schreef: woers schreef: Jeti schreef: In 2036 misschien..
Nog 23 jaar mijne plan trekken met de punten dan!
Wat is trouwens het verschil tussen de gino cdi's en die dat te vinden zijn in de webshop's? (Behalve prijs dan?
)
In welke webshop verkopen ze CDI dan?
HPI hebben ze wel her en der. Voor inderdaad een stuk meer, maar dat is ook niet plug & play.
Sorry hpi ... Ja, wat is het verschil tussen cdi en hpi en die van gino?
En die van de web shops zijn niet eens plug & play? Mooi is dat!
Yamaha Sheriff '81
Yamaha F5B '69
Yamaha RD50mx Project '82
Yamaha Chappy '84
thomas-18
100km gereden
Berichten: 226 Lid geworden op: 12 mar 2007, 18:22
Locatie: Heemskerk
Bericht
door thomas-18 » 15 apr 2013, 20:26
Wanneer ik mijn achterlicht eruit draai en ik start mijn brommer met de sleutel in de tweede stand gaan al mijn knipperlichten branden.
Klopt dit?
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485 Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum
Bericht
door ginofs1 » 15 apr 2013, 20:29
das niet goed denk ik
thomas-18
100km gereden
Berichten: 226 Lid geworden op: 12 mar 2007, 18:22
Locatie: Heemskerk
Bericht
door thomas-18 » 15 apr 2013, 21:13
Haha nee dat dacht ik ook al.
Kom er maar niet achter waar het zit, wss iets van een lekspanning naar mijn knipperlicht circuit.
Maarja, alle verlichting doen het wel alleen het voor en achterlicht brand wat zwak.
Piet den Breejen
250km gereden
Berichten: 355 Lid geworden op: 08 mei 2009, 16:19
Locatie: Sommelsdijk
Bericht
door Piet den Breejen » 15 apr 2013, 21:41
thomas-18 schreef: Wanneer ik mijn achterlicht eruit draai en ik start mijn brommer met de sleutel in de tweede stand gaan al mijn knipperlichten branden. Klopt dit?
Je hebt nu runninglights op je brommer.
Jeti
17500km gereden
Berichten: 19340 Lid geworden op: 10 aug 2008, 16:05
Bericht
door Jeti » 15 apr 2013, 22:45
Knipperlichten aangesloten op licht-stand.
Kijk even of de kleuren van je draadjes kloppen in je koplamp.
thomas-18
100km gereden
Berichten: 226 Lid geworden op: 12 mar 2007, 18:22
Locatie: Heemskerk
Bericht
door thomas-18 » 16 apr 2013, 00:42
Alles lijkt te kloppen in de koplamp, de knippers zijn aangesloten op de accu want in de 1ste lichtstand doen ze het gewoon.
Wat ik vreemd vind is dat, zodra het achterlicht eruit haal al mijn knippers buiten de clignoteur lijken te branden, mijn koplamp wordt dan ook feller.
Twowheeler
7500km gereden
Berichten: 7718 Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Bericht
door Twowheeler » 16 apr 2013, 14:08
Wat is de maximum boring voor een fs1. 44mm toch?
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23438 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 16 apr 2013, 18:56
Twowheeler schreef: Wat is de maximum boring voor een fs1. 44mm toch?
Ga ik proberen
Heb al een mooi zuigertje
Yamaha Sheriff 1981
Twowheeler
7500km gereden
Berichten: 7718 Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Bericht
door Twowheeler » 16 apr 2013, 20:43
zelfde hier voor de f5b
.
Qua hemd moet het geen probleem zijn, enkel de spoelkanalen worden wat tricky
marco
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23438 Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Bericht
door marco » 16 apr 2013, 20:51
Ik wil het met een 2ru cilinder proberen.
Yamaha Sheriff 1981