Al drie dagen koorts En maandag vertrek ik met enkele vrienden naar een vakantiepark om [s]enorm veel te zuipen[/s] een beetje te zwemmen en chillen enzo...
En ik ben chauffeur, dus ik kan niet echt ontbreken
Dat mn fs1 helemaal uit elkaar aan het vallen is, en ik daar vrijdag nog naar de limbo meeting mee moet gaan Het begon met een slag in het voorwiel, vervolgens ging de boel stotteren, nu is mijn benzinekraan ook nog gaan lekken als een mandje en blijkt de benzinetank helemaal vol troep te zitten.
Nu moet ik dus binnen één week mn wiel laten herspaken, een nieuw kraantje zien te bemachtigen en dan nog maar kijken of het kraantje (dat ook nog verstopt zat) de oorzaak van het gestotter was.
henkie22222 schreef:Dat mn fs1 helemaal uit elkaar aan het vallen is, en ik daar vrijdag nog naar de limbo meeting mee moet gaan Het begon met een slag in het voorwiel, vervolgens ging de boel stotteren, nu is mijn benzinekraan ook nog gaan lekken als een mandje en blijkt de benzinetank helemaal vol troep te zitten. Nu moet ik dus binnen één week mn wiel laten herspaken, een nieuw kraantje zien te bemachtigen en dan nog maar kijken of het kraantje (dat ook nog verstopt zat) de oorzaak van het gestotter was.
weet niet hoe groot je slag is maar je kan deze er misschien ook nog uit halen en opnieuw spaken kost je een velg en misschien nieuwe spaken en een uur werk .
dus dat moet haalbaar zijn kraantje is een 15 minuten werk als je een nieuwe koopt.
dus al met al een haalbare klus (geen excuus om er niet te zijn )