Hele middag folders aan het scannen.. Ben al bij de opening van de fabriek in Arnhem in 1955.
Dan binnenkort weer de volgende jaartallen folders ophalen om te scannen.
Van 't weekend wat websites in elkaar zetten hiervoor. Dan wordt mijn forum + bijhorende website ook weer wat professioneler en informatiever..
Hij is alweer dicht, alleen vliegwiel enzo moet er nog op.
Uiteindelijk was het zelfs zonder die carter trekker gelukt.
Het was wel te zien dat hij gewoon gelekt had
Met de brommer naar het werk gegaan vamorgen
Op de terugweg door de sneeuw heen
bleef een aantal keren de gaschuif hangen in de carb Morgen de boel ff schoonmaken denk ik
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
pee67 schreef:Met de brommer naar het werk gegaan vamorgen Op de terugweg door de sneeuw heen bleef een aantal keren de gaschuif hangen in de carb Morgen de boel ff schoonmaken denk ik
Ben je niet bang voor de pekel?
Met het normale rechtop zit stuur was het wel te doen, maar nu laat ik hem wel staan hoor
Hij is alweer dicht, alleen vliegwiel enzo moet er nog op. Uiteindelijk was het zelfs zonder die carter trekker gelukt. Het was wel te zien dat hij gewoon gelekt had
Hij is alweer dicht, alleen vliegwiel enzo moet er nog op. Uiteindelijk was het zelfs zonder die carter trekker gelukt. Het was wel te zien dat hij gewoon gelekt had
Waar lekte die dan?
Aan de onderkant zag je vettigheid zitten, en het was ook te zien dat hij motorolie mee is gaan spoelen.
Maar als het goed is zit alles nu dicht
pee67 schreef:Met de brommer naar het werk gegaan vamorgen Op de terugweg door de sneeuw heen bleef een aantal keren de gaschuif hangen in de carb Morgen de boel ff schoonmaken denk ik
Ben je niet bang voor de pekel? Met het normale rechtop zit stuur was het wel te doen, maar nu laat ik hem wel staan hoor
Nee hoor, de FS1 is goed ingevet, kan wel wat hebben.
Vorig jaar ook de hele winter door gereden en geen centje pijn.
na de winter de vaseline eraf gepoetst en ik had weer een nieuwe brommer
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Ben je niet bang voor de pekel? Met het normale rechtop zit stuur was het wel te doen, maar nu laat ik hem wel staan hoor
Nee hoor, de FS1 is goed ingevet, kan wel wat hebben. Vorig jaar ook de hele winter door gereden en geen centje pijn. na de winter de vaseline eraf gepoetst en ik had weer een nieuwe brommer
Jeti schreef:Hele middag folders aan het scannen.. Ben al bij de opening van de fabriek in Arnhem in 1955. Dan binnenkort weer de volgende jaartallen folders ophalen om te scannen. Van 't weekend wat websites in elkaar zetten hiervoor. Dan wordt mijn forum + bijhorende website ook weer wat professioneler en informatiever..