Arnoute schreef:dat mondelinge examens pure vriendjespolitiek is!
Valt bij ons wel mee k had woensdag mondeling examen NL en wist dat mn NL leerkracht een oude zundapp uit 1963 had lichte motorfiets variant :p en hij weet dat ik ook met die oude beestjes bezig ben dus laatste 5 minuten gingen daarover
Haha leerkrachten en brommers. Bij ons was er zon oude gast en die vond dat ik een nozem ofziets was want ik reed niet op een puch met hoog stuur maar een buikschuivert xD
bij mij geschiedenis en nl
de leerkracht van geschiedenis is zelf een motorliefhebber en tijdens de les lullen we wel eens over moto's en hij liet me gewoon buizen! ik deed het beter of mijn voorganger en die heeft hij zelfs nog geholpen en zijn regel was: als het niet goed lukt help ik wat door woordenschat te vragen zodat je je punten wat omhoog kunt trekken...
mijn voorganger kreeg woordenschat (die ze ook mis had) en zij is erdoor, ik kreeg geen woordenschat en ben gebuisd...
die van nl haat mij gewoon, vind het belachelijk als je dan zo moet doen op een mondeling examen..
Arnoute schreef:bij mij geschiedenis en nl de leerkracht van geschiedenis is zelf een motorliefhebber en tijdens de les lullen we wel eens over moto's en hij liet me gewoon buizen! ik deed het beter of mijn voorganger en die heeft hij zelfs nog geholpen en zijn regel was: als het niet goed lukt help ik wat door woordenschat te vragen zodat je je punten wat omhoog kunt trekken... mijn voorganger kreeg woordenschat (die ze ook mis had) en zij is erdoor, ik kreeg geen woordenschat en ben gebuisd... die van nl haat mij gewoon, vind het belachelijk als je dan zo moet doen op een mondeling examen..
tja, je moet een beetje goede naam houden bij sommige leerkrachten
Onze klas van wetenschappen wiskunde 8u heeft slechts 7 man dus wij zitten regelmatig maar met zn 7enen bij wiskunde, seminarie wiskunde, wetenschappelijk tekenen enzo :p En dan zit je ook in n andere sfeer.
We kunnen gewoon doen wat we willen, hele les praten onder elkaar, en tegelijkertijd oefeningen maken enzo
Ja dat is altijd zo! In het 3de en 4de waren er nog 2 sportklassen.
1 grote en 1 kleine die dan gedeeltes samenzat met gewone wetenschappe.
Maar de helft van de vakken hadden we apart en dan zaten we met 9 en dat is gewoon super zalig Maar van 4de naar 5de waren er maar 2 (ik+ andere) die bleven verderdoen, dus zijn we bij de grote klas gevoegd.
Nuja de sfeer zit er nog steeds in hoor
hier zijn er 2leerkrachten die onze klas graag heeft, onze titularis een beetje en de leerkracht LO
verder vinden ze ons allemaal arrogant, lui,.... terwijl ze het wel zelf uitlokken...