Niels schreef:Aan/uit knopje kan ook de gebruiker zijn die de USB kabel er in steekt of er uit haalt Check eens www.alternate.nl
Thx, site is me wel bekend.
En wil dus echt een KNOPJE. Geen stekker, vind ik teveel gedoe aan de achterkant van mn pc.. Voorkant zit al vol met dingen die ik af en toe nodig heb en dan aan moet sluiten.
de 'My Book' serie van Western Digital bezit meestal een aan/uit-knop
En als je dan een keuze hebt gemaakt kun je beter ff bij andere shops gaan kijken (doe je vast wel )
want Alternate is over het algemeen een tikkie duurder omdat ze ook nog echt winkels hebbe ipv enkel webshop+magazijn
Mijn vraag was eigenlijk of jullie een concreet voorbeeld hadden van een externe HDD die betaalbaar is en waar iemand tevreden over is..
Dus inderdaad qua merk/grootte/prijs.
En anders kijk ik gewoon bij Kieskeurig.nl en zoek ik er daar eentje uit.
Maar wellicht dat iemand een concrete tip heeft.
Jeti schreef:Mijn vraag was eigenlijk of jullie een concreet voorbeeld hadden van een externe HDD die betaalbaar is en waar iemand tevreden over is.. Dus inderdaad qua merk/grootte/prijs.
En anders kijk ik gewoon bij Kieskeurig.nl en zoek ik er daar eentje uit. Maar wellicht dat iemand een concrete tip heeft.
Ik heb een lacie gehad die dat had. Was wel een goed ding, totdat ik hem van m'n bureau af slingerde toen het draadje om m'n voet zat
Hmz dan zou het toch deze moeten worden.. Geen aan/uit knopje, maar dat moet dan maar.
Vind het prijsverschil met bijv een 1TB (evt met knopje) van 15 euro te weinig om dan de 2TB te laten liggen..
Voor SW heb je geen SSD nodig, zeker niet voor het werk wat je op school en evt thuis doet. 8gb is voor de assembly's die een huis tuin en keukengebruiker maakt meer als voldoende