Vandaag een rondje gescheurd op de brommer, rijdt voor geen meter, moet hem continue in de hogere toeren houden want anders trekt hij het niet, verliest enorm veel kracht als hij warm wordt, enig idee wat dit kan zijn?? (ow en de ontsteking werkt ook niet optimaal want deze stottert af en toe als hij koud is)
pee67 schreef:een tupperware ding opgevoerd voor de buurjongen
HoE?
Je had beter kunnen zeggen: "nee dat kan niet, koop een fs1"
Hij vind een FS1 ook mooi, maar die verkoop ik hem geen, het gaat hem alleen om snelheid en ruig rijden
Opgevoerd met een andere clinder, 70 cc, andere carb, andere koppeling
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
pee67 schreef:een tupperware ding opgevoerd voor de buurjongen
HoE?
Je had beter kunnen zeggen: "nee dat kan niet, koop een fs1"
Hij vind een FS1 ook mooi, maar die verkoop ik hem geen, het gaat hem alleen om snelheid en ruig rijden Opgevoerd met een andere clinder, 70 cc, andere carb, andere koppeling
Laat hem dan idd maar zen plastieke stoel kapotrijden
Zo had ik laatst 4 van die chappy's achter mij aanrijden toen ik mijn zus aan het weg brengen was naar huis, 1 was aan het wheelieën achter mij, toen probeerde zij mij in te halen dus ik geef gas bij zodra ze naast me reden en toen moesten ze weer invoegen dus weer netjes achter mij en liet ze een paar keer goed schrikken door dat ik lichtjes op de rem trap zodat de lichten aan gaan en daar door schrokken zij wel dus vlink in de ankers en dat 2 keer aan toe, ik heb totaal geen probleem als ze achter in mij knallen, hun schuld als ze aan het kleven zijn.