ginofs1 schreef:nou dat was dik feest. ik heb hem soldaat gemaakt en daar na nog in staat voor het echte werk. ik verwacht wel dat ik na deze prestatie officieel door de Belgen van soldaat tot ridder geslagen word. groeten uit Hilversum, hahaha
whahaha
dat ziet er geslaagd uit Gino!
ik heb met me vader ook jouw vat soldaat gemaakt afgelopen week!
die heeft gelukkig wel z'n ondergoed aangehouden
ginofs1 schreef:nou dat was dik feest. ik heb hem soldaat gemaakt en daar na nog in staat voor het echte werk. ik verwacht wel dat ik na deze prestatie officieel door de Belgen van soldaat tot ridder geslagen word. groeten uit Hilversum, hahaha
whahaha
dat ziet er geslaagd uit Gino! ik heb met me vader ook jouw vat soldaat gemaakt afgelopen week! die heeft gelukkig wel z'n ondergoed aangehouden
(ik heb alweer iets netjes op't oog voor je )
wat komt er na ridder?generaal of wat. hahaha
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gisteravond weer naar de bierprofessor in Eindhoven geweest, had al wat op thuis (bavaria) en daar heb ik maar eens Oerbier (belgisch bier) geprobeerd, 9%! 2 van die biertjes tikken dan toch wel aan gelukkig waren de Belgen zo slim om op de fles te zetten dat het bier nat is (nat en straf )
Tombo schreef:had al wat op thuis (bavaria) en daar heb ik maar eens Oerbier (belgisch bier) geprobeerd, 9%! 2 van die biertjes tikken dan toch wel aan gelukkig waren de Belgen zo slim om op de fles te zetten dat het bier nat is (nat en straf )
Ik kan je vertellen: de koppijn komt van de Bafjes hoor.. Blehg
Tombo schreef:Ik krijg meestal koppijn van het laatste biertje
Bij Bavaria hoef je er maar 1 te nemen om koppijn te krijgen. Zelfs als je 48 uur (of langer) voorafgaand geen ander alcoholisch iets tot je hebt genomen..
Tombo schreef:Gisteravond weer naar de bierprofessor in Eindhoven geweest, had al wat op thuis (bavaria) en daar heb ik maar eens Oerbier (belgisch bier) geprobeerd, 9%! 2 van die biertjes tikken dan toch wel aan gelukkig waren de Belgen zo slim om op de fles te zetten dat het bier nat is (nat en straf )
als je van zeer bitter bier houd, probeer dan van dezelfde brouwer 'de dolle brouwers' eens een "arabier".
laatst flink zuipen geweest beland in een steeg! toen uit eindelijk bij de vriendin van jonno op de grond!... volgende ochtend werden we wakker ik moest ff 2 uur bijkomen.. en hij was meteen klaar wakker.. nergens last van