en de uitlaat gespoten, helaas had in de winkel 1 of andere lullo de bus antracietkleurige hittevaste verf voorzien van een zwarte dop die op de zwartkleurige hittevaste verf zat. dus ik heb nu een antracietkleurige uitlaatbuis...
Gisteravond een stukje gereden met de Dax, ff naar het oorlogskerkhof (was er nog nooit geweest) in Groesbeek, daarna 2x getest of NIX' flitspaal het nog deed (en hij werkte nog ), toen in het donker naar huis gereden
Gisteravond een stukje gereden met de Dax, ff naar het oorlogskerkhof (was er nog nooit geweest) in Groesbeek, daarna 2x getest of NIX' flitspaal het nog deed (en hij werkte nog ), toen in het donker naar huis gereden
Monkeymadness schreef:en de uitlaat gespoten, helaas had in de winkel 1 of andere lullo de bus antracietkleurige hittevaste verf voorzien van een zwarte dop die op de zwartkleurige hittevaste verf zat. dus ik heb nu een antracietkleurige uitlaatbuis...
Monkeymadness schreef:en ook nog in het verkeerde topic...
OT:
Monkeymadness schreef:en de uitlaat gespoten, helaas had in de winkel 1 of andere lullo de bus antracietkleurige hittevaste verf voorzien van een zwarte dop die op de zwartkleurige hittevaste verf zat. dus ik heb nu een antracietkleurige uitlaatbuis...
Zojuist de MZ uit het stof getrokken. Zitten toch wel veel krokante plekjes op.. Moet ook maar eens met de hittebestendige zwarte spuitverf aan de slag (voorspatbord, uitlaatbocht, etc). En ik zag dat er een gaatje in mn tank zit.. Gelukkig aan de bovenkant. Dus moet ik nog plamuren. Dan misschien beter de boel ff overspuiten. En op zoek naar nieuwe chrome tankkappen, dan zal hij er ook al stukken beter uitzien.