Jeti schreef:Ik moet nog steeds een nieuwe buitenband voor mijn street. Ik doe ook meteen een nieuwe binnenband, omdat ik nu een **fietsventiel heb (heb ik zelf niet duidelijk door gegeven bij de bestelling, niet aan gedacht, en maakt ook niet uit).
Achter zit er een 2.75 Deestone band op. Bevalt me prima.
Wat zijn de suggesties voor een voorband die er ook nog wel een beetje origineel uit ziet?
Wat is een goede Ketting 420 . Merk , prijs , kwaliteit . Geen die je elke week opnieuw moet spannen .
Heb drie verpakkingen in de garage liggen , van die drie was er een goed . De rest was niets , weet zo de merken niet moet ik even na kijken . iemand een voorstel ???
Nico378 schreef:Wat is een goede Ketting 420 . Merk , prijs , kwaliteit . Geen die je elke week opnieuw moet spannen .
Heb drie verpakkingen in de garage liggen , van die drie was er een goed . De rest was niets , weet zo de merken niet moet ik even na kijken . iemand een voorstel ???
Wou net mijn voorrem wat bijdraaien, want was wat te los. Die holle bout was helemaal verroest, en is nu natuurlijk gebroken. Heb gelukkig reserve klaarliggen. Nu is er echter nog een stuk van die holle bout blijven zitten in het trommeldeksel. Zit er draad in die doorgang van dat deksel? Tips hoe ik dat er het beste uitkrijg?