Jeti schreef:Beterschap Hans!
Wat zit je tegen vandaag V7
-
- Tombo is mijn testpiloot
Niels schreef:David schreef:marco schreef:Jeti schreef:Beterschap Hans!
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jeti
- 17500km gereden
Fuck fuck fuck..
Vorige week 3,5 dag ziek op bed gelegen.. Daarna beetje last van mijn rug.. Logisch, leek me.
Totdat het steeds erger werd en nu al 2 nachten niet kan slapen van de pijn in mijn hele rib: long, hart, nier?? Vermoed m'n long, omdat mijn neus al 3 weken dicht zit en ik vooral door mijn mond adem. En m'n keel is ook naar de tyf.
Echt ondraaglijk, kan niet zitten, liggen, lopen, staan..
Straks naar de dok. In ieder geval vragen om flinke pijnstillers en geen paracetamolletje.
Vorige week 3,5 dag ziek op bed gelegen.. Daarna beetje last van mijn rug.. Logisch, leek me.
Totdat het steeds erger werd en nu al 2 nachten niet kan slapen van de pijn in mijn hele rib: long, hart, nier?? Vermoed m'n long, omdat mijn neus al 3 weken dicht zit en ik vooral door mijn mond adem. En m'n keel is ook naar de tyf.
Echt ondraaglijk, kan niet zitten, liggen, lopen, staan..

Straks naar de dok. In ieder geval vragen om flinke pijnstillers en geen paracetamolletje.
-
- 5000km gereden
- Tombo
- 17500km gereden
-
- 5000km gereden
Tombo schreef:Beterschap/sterkte allemaal.
Wat mij tegenzit, vandaag naar Veldhoven gegaan, zou een belangrijke meeting hebben, gaat die meeting niet doorHad dus ook in Arnhem kunnen werken. Naja, dalijk lekker vroeg weekend
Toch noch een klein voordeel aan het nadeel
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
- marco
- Sheriff of the Posbank
Jeti schreef:Fuck fuck fuck..
Echt ondraaglijk, kan niet zitten, liggen, lopen, staan..![]()
Beterschap meisje.
Yamaha Sheriff 1981