FS1 (sleutel) Blunders!
- NIX
- 10000km gereden
- De remspiraal
- Vreemd gasgedrag door een niet aangesloten benzine slangetje met een volle carbruimte (motor start vaak wel)
- de vergeten bougiedop na de straat 2x heen en weer rennen
- de vergeten vlotter
- Kicken zonder primair tandwiel (alles weer openmaken, dus)
- zuigerpenclipje je kruasruimte in schieten (met een stuk pleepapier dat je mee laat draaien, krijg je hem er weer uit, trouwens)
- Megahogedrukpet op ori F5B monteren. Gat in zuiger door hevig pingelen
- wielmoeren regelmatig vergeten
- pookjes regelmatige verloren door vergeten bouten
- Wegrijden met uitgeklapte jiffy
- Vreemd gasgedrag door een niet aangesloten benzine slangetje met een volle carbruimte (motor start vaak wel)
- de vergeten bougiedop na de straat 2x heen en weer rennen
- de vergeten vlotter
- Kicken zonder primair tandwiel (alles weer openmaken, dus)
- zuigerpenclipje je kruasruimte in schieten (met een stuk pleepapier dat je mee laat draaien, krijg je hem er weer uit, trouwens)
- Megahogedrukpet op ori F5B monteren. Gat in zuiger door hevig pingelen
- wielmoeren regelmatig vergeten
- pookjes regelmatige verloren door vergeten bouten
- Wegrijden met uitgeklapte jiffy
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Om dit topic ook maar eens te uppen:
Vanmorgen had ik de garmin op mijn motor geknutseld. Dus ik wilde hem even gaan testen.
Na een half uurtje te hebben gereden besluit ik een sigaretje te gaan roken in de schaduw, als ik weer wil weg rijden loopt de motor me een partij beroerd, ik scheet natuurlijk al in mijn broek aangezien ik er volgende week mee op vakantie ga.
Dus ik zo'n 17km naar huis geblubberd, thuis meteen de ontsteking gecontroleerd, nieuwe bougietjes toch maar nieuwe contact punten en condensatoren geplaatst. Niets hielp.
Kom ik er achter dat ik mijn handschoenen tijdens het peukje roken op de lucht inlaat had gelegd.....
Vanmorgen had ik de garmin op mijn motor geknutseld. Dus ik wilde hem even gaan testen.
Na een half uurtje te hebben gereden besluit ik een sigaretje te gaan roken in de schaduw, als ik weer wil weg rijden loopt de motor me een partij beroerd, ik scheet natuurlijk al in mijn broek aangezien ik er volgende week mee op vakantie ga.
Dus ik zo'n 17km naar huis geblubberd, thuis meteen de ontsteking gecontroleerd, nieuwe bougietjes toch maar nieuwe contact punten en condensatoren geplaatst. Niets hielp.
Kom ik er achter dat ik mijn handschoenen tijdens het peukje roken op de lucht inlaat had gelegd.....

-
- 2500km gereden
rise and shine schreef:Om dit topic ook maar eens te uppen:
Roken maakt meer kapot dan je lief is (...of was het nou drank...

1978 chroom 60 cc
-
- Tombo is mijn testpiloot

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
nu we het toch over motorfietsen hebben, toen ik vanmiddag de krukas in 't blok van de kawasaki deed, viel het me op dat de distributieketting die er omheen zat telkens over het tandwiel schoot op de krukas. ik na veel zoeken de toleranties gevonden in de haynes, alles nagemeten en ja hoor, alles was binnen de toleranties. toen viel het me op dat de grootte van zo'n schakeltje ook afgebeeld stond met de maten erbij, en dat die niet klopten met de ketting die om de krukas heen zat. blijkt dat de ketting van de startmotor om de krukas heen zat en ik die als distributieketting wou gebruiken...