Tombo schreef:Apple heeft ook HTML5 ondersteuning Qua hardware is er gewoon niks te krijgen wat beter is dan de ipad 2, voor dat geld. Ik ben ook fan van android, maar op het moment is er gewoon niks te krijgen wat zo lekker werkt als een ipad. In de mediamarkt heb ik met een aantal tablets gespeeld, en vaak loopt het allemaal net niet zo lekker als een ipad (om over de bouwkwaliteit van de goedkopere tablets nog maar te zwijgen). Als je trouwens het nieuws een beetje volgt, is dat opensource van android ook al een stuk meer aan het indimmen. Honeycomb gaat op slot, en google gaat strenger controleren op wat fabrikanten maken en uitbrengen. M'n volgende telefoon wordt overigens wss gewoon een HTC Pyramid
Het is alleen een beetje jammer dat Apple van die faal ontwerpen maakt dat als je je hand op de normale bel-manier houdt, dat je geen ontvangst hebt M'n zusje heeft een iPhone 4 en die had dat, echt waardeloos
Hoop dat je iPad wel ontvangst heeft
Mwa, er zijn zat HTC's die dat ook hebben (mijn Hero heeft er namelijk ook last van).
De Safari browser niet, maar de Skyfire browser wel. Ik gebruik nog Safari, en in die tijd dat ik de ipad gebruik heb ik flash nog niet gemist (behalve op dumpert dan )
Pa_Tombo schreef:De Safari browser niet, maar de Skyfire browser wel. Ik gebruik nog Safari, en in die tijd dat ik de ipad gebruik heb ik flash nog niet gemist (behalve op dumpert dan )
Pa_Tombo schreef:De Safari browser niet, maar de Skyfire browser wel. Ik gebruik nog Safari, en in die tijd dat ik de ipad gebruik heb ik flash nog niet gemist (behalve op dumpert dan )
Dat was ik dus
*Tom tegen zichzelf: pssssh psshooo pssssh psshoooo.... Tom...... I am your father!*