Tombo schreef:Nah, die mensen komen voor een rit, dan lijkt het me een beetje raar om een recht toe-recht aan rit te houden naar Wellen toe. Maar goed, dat is mijn mening
Wat voor een rit(ten) kunnen wij ze nu dan wel aanbieden Tom Er zal nog een en ander moeten worden bedacht en voorbereid
Komen jullie ook in het weekend van 5-6 juli n aar Koningsbosch?
Tombo schreef:Nah, die mensen komen voor een rit, dan lijkt het me een beetje raar om een recht toe-recht aan rit te houden naar Wellen toe. Maar goed, dat is mijn mening
Wat voor een rit(ten) kunnen wij ze nu dan wel aanbieden Tom Er zal nog een en ander moeten worden bedacht en voorbereid Komen jullie ook in het weekend van 5-6 juli n aar Koningsbosch?
Ik ken daar de weg niet, ik hoop dat de Limburg boys wat mooie routes weten?
5 en 6 juli moet ik even kijken of ik dan kan, kan niks beloven
Ja, toen helemaal niet bij stil gestaan dat er een RD vooraan stond. Foto van de voorkant zie je niet echt goed dat het FS1's zijn, dus deze is wel het meest duidelijk. En leuk met die busjes op de achtergrond.
Ik moet maar weer eens wat goede nieuwe groepsfoto's maken. (en dan op kleur, wat de Engelsen ook doen)
Die RD en Dapp stralen juist openheid uit: iedereen is welkom bij ons cluppie!
Vlag en tekst ga ik later nog wel even aan shoppen.
Super Jet Stuur hem gelijk door naar Bromfiets, misschien dat ze hem willen plaatsen in hun blad
Mogelijk dat de sitebeheerder ( Niels of iemand anders) een massa mail kan sturen naar de leden, of een van onze moderators
En eventueel plaatsen op de homepage