Vandaag op controle in het ziekenhuis ivm prostaat problemen het zelfde weer als twee en halve week geleden. Weer een berg medicijnen en maar afwachten, over vier weken weer terug komen. Hopen dat ik er 's nachts niet meer om het half uur uit hoef. Ik baal er wel van.
st1300 schreef:Vandaag op controle in het ziekenhuis ivm prostaat problemen het zelfde weer als twee en halve week geleden. Weer een berg medicijnen en maar afwachten, over vier weken weer terug komen. Hopen dat ik er 's nachts niet meer om het half uur uit hoef. Ik baal er wel van.
st1300 schreef:Vandaag op controle in het ziekenhuis ivm prostaat problemen het zelfde weer als twee en halve week geleden. Weer een berg medicijnen en maar afwachten, over vier weken weer terug komen. Hopen dat ik er 's nachts niet meer om het half uur uit hoef. Ik baal er wel van.
Das klote Hans beterschap !!
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.