eriks schreef:Klopt willen daar horen ze op thuis alhoewel sommige rd,s ze ook hebben deze zijn vierkant met een rondje erin nu de grijze stootrubbers nog die zijn klote te vinden ......
Aaarghhh... moet de hele hap weer gedemonteerd worden . Maar goed, 't is niet anders...
fs1willem schreef:Tezamen met de diverse 2F2 onderdelen opnieuw laten verchromen en dan maar een middagje uittrekken om ze te monteren. Wordt ze weer wat origineler .
Een middagje ????
Maar inderdaad ff laten verchromen en klaar is kees eeh willem .....
mpro09 schreef:volgens mij zijn deze ook vrij zeldzaam
Tja, wie wat bewaard die heeft wat (zonder het zelf te weten ). Omdat er in de berging onderdelen afkomstig van meerdere FS1's lagen ben ik er vorig jaar vanuit gegaan dat deze van een nieuwer type waren. Niet dus .
deze zaten vooral op de kleur /witjes.
de 72ers hadden ze ook nog wel maar lang niet allemaal.
ik heb ze zelfs nog wel op een verdwaalde 73er gezien.
in het buitenland zijn ze langer gebruikt.
Weet nog wel bij ghunter viste ed heinen ze er altijd uit met de grijze dopjes en de witte spiegelgat dopjes
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.