ginofs1 schreef:laars ik heb met je te doen. een leuke dochter geeft alleen maar problemen. al die klote jongens aan je deur vragen of je dochter thuis is. oprotten weg kssst. het enigste wat ze willen is met hun jatten en zo aan je dochter zitten. en een tip hou haar ver weg van maarten
ik heb nu al een mooi hollands exemplaar dankzij jou Gino ,
en zij heeft geen boze vader
ginofs1 schreef:laars ik heb met je te doen. een leuke dochter geeft alleen maar problemen. al die klote jongens aan je deur vragen of je dochter thuis is. oprotten weg kssst. het enigste wat ze willen is met hun jatten en zo aan je dochter zitten. en een tip hou haar ver weg van maarten
ik heb nu al een mooi hollands exemplaar dankzij jou Gino , en zij heeft geen boze vader
gvd jij zit toch niet met een van onze mooie Hollandse meiden te spelen.
AFBLIJVEN IK HEB JE EEN POP GEGEVEN EN DAAR MOET JE HET MEE DOEN !!!!
kaaskop je bent gewaarschuwd
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:laars ik heb met je te doen. een leuke dochter geeft alleen maar problemen. al die klote jongens aan je deur vragen of je dochter thuis is. oprotten weg kssst. het enigste wat ze willen is met hun jatten en zo aan je dochter zitten.
Zolang ze niet aan je fs1 zitten en je bier niet opzuipen is er toch niks aan de hand?
ginofs1 schreef:laars ik heb met je te doen. een leuke dochter geeft alleen maar problemen. al die klote jongens aan je deur vragen of je dochter thuis is. oprotten weg kssst. het enigste wat ze willen is met hun jatten en zo aan je dochter zitten.
Zolang ze niet aan je fs1 zitten en je bier niet opzuipen is er toch niks aan de hand?
nee daar heb ik een zoon voor.
hij heeft weer mijn chromen fs1 plat gereden.
zelf zit hij onder de schaaf wonden.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
nee daar heb ik een zoon voor. hij heeft weer mijn chromen fs1 plat gereden. zelf zit hij onder de schaaf wonden.
Al weer? Je kunt hem ondertussen beter een OV-jaarkaart geven
OV-jaarkaart geven.
een schop ander ze hol kan hij krijgen.
hij moest zo nodig weer een wedstrijdje doen met een scooter.
een kant heeft de scooter geraakt de andere kant heeft het asfalt er uit geschraapt en uit eindelijk tot stilstand in de struiken.
het is nu mooi geweest.
voortaan mag hij op de snor puch
ginofs1 schreef:OV-jaarkaart geven. een schop ander ze hol kan hij krijgen. hij moest zo nodig weer een wedstrijdje doen met een scooter. een kant heeft de scooter geraakt de andere kant heeft het asfalt er uit geschraapt en uit eindelijk tot stilstand in de struiken. het is nu mooi geweest. voortaan mag hij op de snor puch
Nee man dat is zonde van de Puch.
Laat hem lekker met zn scootertjes bezig. Hoe meer scooters plat, hoe beter.
ginofs1 schreef:OV-jaarkaart geven. een schop ander ze hol kan hij krijgen. hij moest zo nodig weer een wedstrijdje doen met een scooter. een kant heeft de scooter geraakt de andere kant heeft het asfalt er uit geschraapt en uit eindelijk tot stilstand in de struiken. het is nu mooi geweest. voortaan mag hij op de snor puch
Wat is nou beter?
Een zoon of een dochter?
Valt voor beide wat te zeggen
Heb meelij met je Gino